La 5a edició del projecte Nahual arriba a les comarques de Barcelona

projecte Nahual

Aquest passat any 2012 s’ha realitzat la 5a edició d’implementació del projecte Nahual, un projecte que porta un/a jove guatemalenc format en Creativitat i Innovació a Catalunya durant 3 mesos per tal que hi hagi un intercanvi professional que, d’una banda, ampliï el currículum professional del formador/a i, de l’altra, ens ofereixi a nosaltres el seu coneixement i noves maneres de treballar la creativitat, l’autoestima i els processos grupals.

Aquesta 5a edició ha ampliat la seva implantació territorial i, per primera vegada, ha sortit de l’àrea metropolitana de Girona i s’han realitzat algunes activitats a les comarques de Barcelona, concretament a la localitat de Tordera. L’Ajuntament de Tordera ha volgut incloure el projecte Nahual i aprofundir més en la innovació, l’emprenedoria i la recerca dels talents personals en el seu territori.

Durant els tres mesos de durada del projecte s’han atès a més de 50 tècnics i professionals del camp social, entre ells, tot l’equip educatiu del CREI Mas Ritort (Tordera) de la Fundació Resilis que atén a noies adolescents en situació de tutela. El CREI Mas Ritort és un centre que gaudeix d’un entorn privilegiat, en una finca de correu i boscos del municipis del Maresme.

Gràcies a la confiança i al suport de l’Ajuntament de Tordera s’ha pogut desenvolupar amb escreix un dels principals objectius que té el projecte Nahual ’12 com és “incidir en l’espai professional a través de tallers i seminaris de creativitat social i innovació aplicada als serveis socials’.

Posted in Activitats, Activitats Fundació Utopia, Activitats Plataforma Educativa, Fundació Utopia, Notícies, Notícies Fundació Utopia, Notícies Plataforma Educativa, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , , , , .