Per Sant Jordi lliurem els premis d’Acció Social i presentem el llibre “Colors de nit”

El proper dimarts 23 d’abril de 2013, coincidint amb la Diada de Sant Jordi, Plataforma Educativa celebra l’entrega de Premis d’Acció Social Mercè Bañeras i Maria Figueres. La cerimònia tindrà lloc a la Sala d’Actes del CaixaFòrum Girona/Fontana D’Or a les 12h del migdia.

Aquesta és la primera edició del premis d’Acció Social que organitza la Fundació Plataforma Educativa, uns premis que volen posar en valor la corresponsabilitat ciutadana, l’emprenedoria i la innovació social.

Opten al premi més de 30 projectes d’arreu del territori, d’entre els quals seran reconeguts aquells més innovadors, creatius i inèdits que aportin noves maneres d’encarar el futur per a millorar la qualitat de vida de la ciutadania a Catalunya.

A banda del lliurament dels Premis d’Acció Social també es presentarà el cinquè llibre publicat per Plataforma Educativa, “Colors de nit. Reflexions interactives d’un educador social“, de Pep Plana. El llibre es podrà descarregar gratuïtament a través del web de descàrrega de llibres de Plataforma Educativa.

Podeu descarregar-vos el targetó dels actes de Sant Jordi de Plataforma Educativa clicant aqui.

Posted in Activitats, Activitats Plataforma Educativa, Notícies, Notícies Plataforma Educativa, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , .