Presentació del darrer llibre de Plataforma Educativa, “Colors de nit”, de Pep Plana

Presentació del llibre "Colors de nit. Reflexions interactives d’un educador social“, de Pep Plana. Foto: Plataforma Educativa

Ahir, diada de Sant Jordi, la Fundació Plataforma Educativa va presentar el llibre “Colors de nit. Reflexions interactives d’un educador social“, de Pep Plana.

Compartim amb vosaltres la intervenció que va fer Anna Sunyer, presidenta de la Fundació Plataforma Educativa, a la presentació:

“Bon dia a tothom i gràcies per acompanyar-nos en aquesta presentació del llibre que ha escrit en Pep Plana.

Aquest és el cinquè llibre que la Fundació Plataforma Educativa publica, però és el primer de la col·lecció VEUS. Aquesta és una col·lecció que neix per donar VEU als professionals de l’acció social, per què a traves de la seva lletra ens puguin ensenyar allò que veuen, experimenten, i per descomptat, les seves reflexions a l’entorn del món social.

Aquest és el cas del llibre que presentem avui, un llibre ple de colors, colors que prenen un significat, un llibre on hi podem trobar poemes, poemes que ens porten a una reflexió més profunda de l’autor.

Dies enrere vaig llegir el llibre i, mentre ho feia, vaig recordar que precisament en Pep va ser el meu primer company de torn al CRAE Segre. Ell ja portava uns quants anys de treball. Jo tot just començava i en part haig de reconèixer que em va enganxar aquest món, pel que em transmetia, per la passió que posava en la feina, el saber donar valor a la tasca que fèiem… Va ser un bon company i, vés per on, penso que en part potser va ser gràcies a ell que avui sóc aquí.

Per últim, no voldria deixar passar l’oportunitat de subratllar la importància que els professionals que treballem en l’acció social deixem petjada del que fem, és dir vull recalcar la importància d’escriure la nostra praxis educativa, de relatar la nostra experiència, de compartir les nostres reflexions.

Tan de bo aquest sigui el primer de molts llibre de la col·lecció VEUS.”

Anna Sunyer i Damon. Presidenta de la Fundació Plataforma Educativa.

Us recordem que tan aquest llibre com la resta publicats per Plataforma Educativa us els podeu descarregar gratuïtament.

A banda de la presentació del llibre la Fundació Plataforma Educativa també va fer entrega dels 1rs Premis d’Acció Social Mercè Bañeras i Maria Figueres; aquí podeu consultar el veredicte del jurat.

Posted in Activitats, Activitats Plataforma Educativa, Notícies, Notícies Plataforma Educativa, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , .