Aquesta setmana anar a l’oliva, jornades de FEPA, l’Ecocabàs i Girona Temps de Flors!

Avui divendres fem un repàs del què hem publicat aquesta setmana als diferents blocs del grup Plataforma Educativa,

Dilluns vam començar explicant-vos una activitat que els infants del CRAE Lo Carrilet de Tortosa de la Fundació Resilis van fer a principis de desembre de l’any passat: “anar a l’oliva“! Aquesta és una activitat que potencia el contacte dels infants amb la natura, reconnectant-los amb les arrels rurals tradicionals de les Terres de l’Ebre, alhora que els integra a través de la participació en activitats tradicionals dels infants en el medi rural.

Dimarts la Fundació Infància i Família ens van recordar que un any més l’entitat serà present a la 58a Exposició de flors, monuments, patis i jardinsGirona Temps de Flors“. podreu visitar l’espai de la Fundació Infància i Família al Girona Temps de Flors de l’11 al 16 d emaig a la Casa de Cultura de Girona.

Dimecres vam fer-nos ressó de les jornades “El reto de emanciparse hoy. Un salto adelante” que es fan entre ahir i avui a Saragossa, una oportunitat per a compartir experiències amb altres professionals i discutir sobre l’emancipació de joves sense suport familiar.

Finalment, també dimecres vam anunciar-vos, des del bloc de Medi Ambient, que des d’aquest mes de maig l’Ecocabàs, el mercat artesanal i ecològic de Girona, es fa els dissabtes al matí, i no els diumenges, com fins ara. Canvia el dia, però no el lloc, l’Avinguda Ramon Folch de Girona.

Si aquests propers dies visiteu Girona Temps de Flors, no deixeu de visitar l’espai de la Fundació Infància i Família a la Casa de Cultura!

Us hi esperem!

I la setmana vinent, més, molts més continguts als nostres blocs!

Posted in Activitats, Activitats Fundació Infància i Família, Activitats Fundació Resilis, Fundació Infància i Família, Fundació Resilis, Notícies, Notícies Fundació Infància i Família, Notícies Fundació Resilis, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , , , , .