Inauguració del Centre Residencial “La Duna” d’ACSOI

Imatges de la inauguració del Centre Residencial "La Duna". Fotos: ACSOI

El passat dijous 2 de maig de 2013 la consellera de Benestar Social i Família, Neus Munté, juntament amb l’alcalde de Deltebre, Gervasi Aspa, van inaugurar el Centre Residencial “La Duna”, el primer servei residencial per a persones amb discapacitat intel·lectual i trastorns de conducta a les Terres de l’Ebre.

La consellera va destacar que “serveis com aquests contribueixen a garantir un futur digne a les persones amb discapacitat intel·lectual des d’un abordatge integral, individualitzat i integrador amb la finalitat de millorar la qualitat de vida d’aquestes persones”.

El Centre Residencial “La Duna” disposa de 20 places que han estat concertades pel Departament de Benestar Social i Família; compta amb dues unitats de convivència de 10 places cadascuna: al 1r pis, a banda dels dormitoris, les persones usuàries disposen de dos espais d’activitats i convivència i a la planta baixa, hi ha 5 despatxos, la sala de reunions, la cuina i altres serveis.

L’Associació Acció Social Integral (ACSOI) és l’entitat titular del servei que es va posar en funcionament el mes de març passat i ja compta amb 12 persones usuàries.

Posted in Plataforma Educativa, Acció Social Integral, Notícies Acció Social Integral, Activitats Acció Social Integral.

Tagged with , , , , .

Some HTML is OK

or, reply to this post via trackback.