ACSOI i la Fundació Astres presenten projectes a la Targeta Catalunya Solidària de CatalunyaCaixa

Imatge promocional de la campanya de la Targeta Catalunya Solidària de CatalunyaCaixa.

Les entitats ACSOI (Acció Social Integral) i la Fundació Astres han presentat dos projectes per ser votats i, si s’escau finançats, per la campanya de la Targeta Catalunya Solidària de CatalunyaCaixa.

ACSOI ha presentat un projecte d’hort terapèutic pel Centre Residencial La Duna de Deltebre, destinat a persones majors d’edat amb discapacitat intel.lectual i transtorns de conducta.

L’espai d’horticultura i la teràpia hortícola és un procés per promoure el benestar físic, psíquic, i social mitjançant les plantes, els jardins i les activitats relacionades amb aquests. L’activitat és altament relaxant, promou la vida sana i enforteix els vincles entre l’ésser humà i la natura. A més aquesta activitat genera ocupació en una activitat productiva, d’autoabastament i intercanvi, afavorint el benestar personal i l’autoestima. El projecte té un pressupost de 4.000 €.

La Fundació Astres, per la seva banda, ha presentat “Treballem amb la Laika i en Trau“, projecte d’estimulació sensorial de persones amb discapacitat intel·lectual amb gossos .

Aquest projecte està destinat a la Residència Can Font de la Fundació Astres, que atén a 26 persones majors d’edat amb discapacitat intel.lectual i trastorns de conducta. El taller d’estimulació amb gossos permet millorar el control dels impulsos, la gestió de la frustració, la gestió del temps d’espera, l’autoestima personal i la cura d’un mateix i dels altres. El taller es realitza 2 cops per setmana amb grups de 10 persones per millorar la seva qualitat de vida i té un pressupost de 2.640 €.

Ambdós projectes els poden votar els titulars de la Targeta Catalunya Solidària de CatalunyaCaixa, que preveu destinar el 0,10% de l’import de les compres fetes amb la targeta als projectes solidaris de Catalunya que surtin guanyadors.

Posted in Acció Social Integral, Activitats, Activitats Acció Social Integral, Activitats Fundació Astres, Fundació Astres, Notícies, Notícies Acció Social Integral, Notícies Fundació Astres.

Tagged with , , , , .