Softonic celebra una jornada de RSC al CRAE l’Espurna de la Fundació Resilis

Softonic va fer una jornada de voluntariat corporatiu al CRAe l'Espurna de Rubí. Imatges: Fundació Resilis.

El passat 24 de maig de 2013 va tenir lloc al Centre Residencial d’Acció Educativa (CRAE) l’Espurna de Rubí, gestionat per la Fundació Resilis, una jornada de responsabilitat social corporativa de l’empresa Softonic.

L’acció de voluntariat corporatiu va consistir en la millora de diferents espais i de l’equipament del centre residencial.

Destacar que l’acció va ser una sorpresa pels nens i nenes acollits al centre, en la seva tornada de l’escola. Tanmateix, la millora de les instal·lacions va ser presentada per un pallasso que va amenitzar la jornada.

Tant la gerent de la Fundació Resilis, Anna Sunyer, com la directora del centre residencial, Meritxell Romero, van agrair el gest a Softonic per la seva col·laboració per millorar la infraestructura del servei i, sobretot, per millorar el present, però també el futur dels infants acollits al centre.

Aquestes accions són totalment complementàries a la programació del servei, en relació al treball que es fa amb els infants sobre la importància que té el voluntariat en la nostra societat i la importància de treballar en equip.

Posted in Activitats Fundació Resilis, Fundació Resilis, Notícies, Notícies Fundació Resilis, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , .