Plataforma Educativa als Premis Blogs Catalunya 2013!

L’Associació Stic.cat organitza, per sisè any, els Premis Blogs Catalunya 2013 i un any més aquest bloc, el bloc de Plataforma Educativa, hi participa!

Els Premis Blogs Catalunya, que tenen per objectiu promoure la creació, manteniment i promoció de blogs en català, representen un dels principals esdeveniments de difusió i visibilització de la bloguesfera catalana, recollint, a través de 15 categories temàtiques, els principals blocs escrits en català.

El bloc de Plataforma Educativa hi participa inscrit a la categoria “Associacions, entitats i organitzacions sense afany de lucre“, però no és l’únic bloc del grup d’entitats de Plataforma Educativa que hi participa; també estan inscrits als Premis Blogs Catalunya 2013 els blocs de la Fundació Astres i la Fundació Infància i Família, a la categoria “Associacions, entitats i organitzacions sense afany de lucre” i el bloc de Medi Ambient a la categoria “Sostenibilitat i medi ambient“.

Des de mitjans de juliol s’ha iniciat el període de votació popular dels Premis Blogs Catalunya 2013, període que finalitzarà el proper 2 de setembre. Durant aquest període qualsevol persona, tingui bloc o no, pot votar els blocs candidats, concretament un per categoria.

Per a participar en el procés de votació popular dels Premis Blogs Catalunya 2013 només cal registrar-se al web dels premis, accedir al panell de votació i votar un bloc (només un bloc) d’entre els participants per cada una de les 15 categories que tenen els premis enguany. Si ja us vau registrar al web dels premis en edicions anteriors podeu fer servir les mateixes dades del registre.

Així doncs pel que fa als blocs presentats per les entitats de Plataforma Educativa podeu votar el bloc de Medi Ambient a la categoria “Sostenibilitat i medi ambient” i podeu escollir entre els blocs de Plataforma Educativa, el de la Fundació Astres o el la Fundació Infància i Família per votar-ne un a la categoria “Associacions, entitats i organitzacions sense afany de lucre“.

Des de Plataforma Educativa us animem a participar activament al procés de votació popular dels Premis Blogs Catalunya 2013! Veureu que en cada categoria hi ha un munt de blocs per votar… si ho considereu oportú us agrairem que voteu per algun dels nostres blocs!

Posted in Activitats, Activitats Fundació Astres, Activitats Fundació Infància i Família, Activitats Plataforma Educativa, Fundació Astres, Fundació Infància i Família, Notícies, Notícies Fundació Astres, Notícies Fundació Infància i Família, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , .