El proper 17 d’octubre “Cercles de Silenci” per lluitar contra la pobresa

En motiu del Dia Internacional per a l’Eradicació de la Pobresa, que es celebra el proper 17 d’octubre, un conjunt d’organitzacions i entitats d’acció social, pau, drets humans i desenvolupament s’uneixen per fer una acció conjunta en el marc de la campanya Pobresa Zero, sota el lema “La pobresa és evitable. Contra les desigualtats: justícia social”.

A Girona es preveu fer “Cercles de Silenci” per denunciar públicament la situació de pobresa que pateixen moltes persones arreu del món, també a les nostres comarques. L’acció es farà a la Plaça Miquel Santaló de Girona a les 19h.

Us animem i convidem a unir-vos-hi i formar part dels “Cercles de Silenci” vestits amb una samarreta blanca, a la que darrera l’esquena hi enganxeu la denúncia sobre la pobresa que vulgueu fer visible aquell dia.

En l’acte que es farà a Girona es farà lectura d’un manifest unitari. Si us hi voleu adherir, o voleu més informació sobre la campanya, podeu enviar un correu electrònic a pobresazerocat@gmail.com.

La Fundació Utopia és una de les entitats adherides a la campanya estatal Pobreza Cero; us hi podeu adherir clicant aquí.

El teu silenci és un crit contra la pobresa!

Posted in Activitats, Activitats Fundació Utopia, Fundació Utopia, Notícies, Notícies Fundació Utopia, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , .