Es constitueix la Taula Nacional de la Infància

El Ple de la Taula Nacional de la Infància de Catalunya. Imatge: premsa Generalitat de Catalunya

El passat 7 de febrer de 2014 es va constituir la Taula Nacional de la Infància de Catalunya, òrgan que coordinarà, impulsarà i promourà les polítiques d’infància arreu de Catalunya i desplegarà els objectius del Pacte per a la Infància.

La Taula Nacional de la Infància de Catalunya és un òrgan contemplat a la Llei 14/2010 dels drets i les oportunitats de la infància i l’adolescència i regulat per un decret que va aprovar el Govern el passat mes de novembre.

La Taula Nacional de la Infància, juntament amb les taules territorials que s’aniran constituint properament, facilitarà la coordinació de les diverses administracions i institucions en la promoció social de la infància i l’adolescència, i també la detecció i la intervenció davant possibles situacions de risc o desemparament.

D’altra banda també servirà per desplegar els eixos del Pla d’atenció integral a la infància i l’adolescència i garantirà la coordinació de tots els agents implicats per potenciar el treball en xarxa.

La Taula Nacional de la Infància s’estructura en el Ple, la Comissió Tècnica, els grups de treball i les taules territorials d’infància. La Fundació Resilis, en representació de FEPA, forma part del grup de treball de participació.

L’acte de constitució de la Taula Nacional de la Infància va ser presidit per la Consellera de Benestar Social i Família, Sra. Neus Munté. La Federació d’Entitats amb Projectes i Pisos Assistits (FEPA) hi va ser present representada per Anna M. Suñer i Damon, gerent de la Fundació Resilis.

Posted in Activitats, Activitats Fundació Resilis, Fundació Resilis, Notícies, Notícies Fundació Resilis, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , .