Aneu per feina! Presenteu la vostra experiència innovadora en inserció laboral de persones amb discapacitat!

Capçalera_AnemperFeina_IMD_BCN_març14

L’Institut Municipal de la Discapacitat (IMD) de Barcelona està preparant una nova jornada d’experiències innovadores en inserció laboral de persones amb discapacitat, que es preveu fer el proper mes de juny.

Amb el títol “Anem per feina” la jornada vol donar visibilitat a experiències que aportin solucions innovadores al repte de la inserció laboral de persones amb discapacitat, propostes innovadores que poden aportar entitats del tercer sector, administracions, iniciatives emprenedores i projectes d’investigació i recerca que treballin per al mateix objectiu.

Si voleu presentar la vostra experiència innovadora podeu fer-ho, fins aquest proper diumenge 30 de març de 2014, omplint aquest formulari.

L’organització estudiarà les propostes i escollirà les vuit que es presentaran a la jornada.

Per a més informació podeu contactar amb l’organització enviant un correu electrònic a jornada2014@bcn.cat.

Posted in Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , .

Un projecte de: