Es lliuren els 2ns Premis d’Acció Social Mercè Bañeras i Maria Figueras

Foto de família dels  2ns Premis d’Acció Social Mercè Bañeras i Maria Figueras. Foto: Plataforma Educativa

Foto de família dels 2ns Premis d’Acció Social Mercè Bañeras i Maria Figueras. Foto: Plataforma Educativa

El passat dimecres 23 d’abril, diada de Sant Jordi, Plataforma Educativa va lliurar els 2ns Premis d’Acció Social Mercè Bañeras i Maria Figueras, que té tres categories: emprenedoria, innovació i corresponsabilitat ciutadana.

En la categoria d’emprenedoria es va premiar el projecte “Horta de Santa Clara”, fruit de la col·laboració entre la Fundació Acollida i Esperança i la cooperativa Atapurna. El projecte, que es desenvolupa a Fortià gràcies a la donació dels terrenys per part de la comunitat religiosa que li dona el nom, produeix horta ecològica i dóna feina a persones amb risc d’exclusió social.

En la categoria d’innovació es va premiar el projecte “Mentoria familiar per a joves en risc d’exclusió social”, de l’associació Punt de Referència, un projecte que incideix en l’acompanyament per part de famílies mentores de joves ex tutelats que han assolit la majoria d’edat.

Finalment el premi de corresponsabilitat ciutadana va ser per a l’arquitecte Josep Duixans i Vila, en reconeixement al seu compromís social, indestriable de la seva trajectòria professional, que ha fet possible la viabilitat d’iniciatives que avui dia ja són una realitat.

L’acte de lliurament dels 2ns Premis d’Acció Social Mercè Bañeras i Maria Figueras va finalitzar amb un concert del Cor Àkan, un cor que fa de la música un motor d’integreació i creixement personal.

Els Premis d’Acció Social Mercè Bañeras i Maria Figueras volen, més enllà de reconèixer la tasca de persones, entitats, serveis i projectes que des de l’acció social contribueixen a millorar la qualitat de vida de les persones, aportar un major contingut social a la diada de Sant Jordi.

Podeu veure, aquí, la crònica de Televisió de Girona dels 2ns Premis d’Acció Social Mercè Bañeras i Maria Figueras.

Posted in Activitats, Activitats Plataforma Educativa, Notícies, Notícies Plataforma Educativa, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , , , .