La Duna celebra el seu primer aniversari

Mostra de capgrossos i manualitats pets per La Duna.

El passat 18 de març es va complir el primer aniversari del Centre Residencial La Duna i ho vàrem celebrar amb una Jornada de Portes Obertes per donar a conèixer també la resta d’activitats de les diverses entitats del grup Plataforma Educativa.

Aquesta jornada va comptar amb:

• exposició de fotos
  • exposició de manualitats i caps grossos fets a La Duna
  • projecció del documental Deltebre Dansa
  • projecció del reportatge del PQPI

També hi vam poder trobar productes de l’Agroduna, un projecte compartit entre Gentis, Astres, Amunt.Ebre i La Duna, que va presentar productes de l’hort, tast de melmelades, exposició d’un petit hivernacle d’ús urbà, exposició d’una compostadora i la primera passa de l’arròs Simul.

A aquesta jornada festiva vàrem rebre la visita d’estudiants, professors de l’IES Montsià, veïns i familiars

Moltes gràcies a tots!

Productes de l'hort de La Duna!

Productes de l’hort de La Duna!

Posted in Acció Social Integral, Activitats, Activitats Acció Social Terres de l'Ebre, Activitats Amunt Ebre, Activitats Fundació Astres, Activitats Fundació Gentis, Amunt Ebre, Fundació Astres, Fundació Gentis, Notícies, Notícies Acció Social Integral, Notícies Amunt Ebre, Notícies Fundació Astres, Notícies Fundació Gentis.

Tagged with , , , .