Per Sant Jordi, lliurament dels 2ns Premis d’Acció Social Mercè Bañeras i Maria Figueras

2ns_Premis_AccioSocial_Maria_Merce_PlataformaEducativa_abr14

Des de Fundació Plataforma Educativa us convidem a l’entrega dels 2ns Premis d’Acció Social Mercè Bañeras i Maria Figueras que els lliuraran demà, diada de Sant Jordi, a Girona.

Els Premis d’Acció Social Mercè Bañeras i Maria Figueras, convocats per la Fundació Plataforma Educativa, reconeixen la tasca de persones, entitats, serveis i projectes que des de l’acció social contribueixen a millorar la qualitat de vida de les persones que viuen a Catalunya, i ho fan a través de 3 categories: emprenedoria, innovació i corresponsabilitat ciutadana.

L’acte de lliurament tindrà lloc el demà dimecres 23 d’abril de 2014 a les 12h al CaixaForum Girona (la Fontana d’Or, al C/ Ciutadans,19 de Girona).

PROGRAMA DE L’ACTE
  • Benvinguda
  • Presentació dels projectes guanyadors
  • Actuació Musical a càrrec del ‘Cor Àkan’.
  • Cloenda

Esperem comptar amb la vostra presència.

Aquí podeu consultar els guanyadors de la 1a edició dels Premis d’Acció Social Mercè Bañeras i Maria Figueras.

Posted in Activitats, Activitats Plataforma Educativa, Notícies, Notícies Plataforma Educativa, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , .