Fundació Astres vendrà roses, rosers i punts de llibre per Sant Jordi

sant-jordi002
Els centres i serveis de Fundació Astres han preparat diverses activitats per al proper Sant Jordi. Els centres ocupacionals de Girona, Santa Coloma de Farners i la Residència Can Font vedran roses i petits rosers de fusta que han confeccionat. Podreu trobar les roses i els rosers a les parades de Girona (a la plaça Catalunya), a Sta. Coloma de Farners (C/ Pare Lluís Rodés) o Sant Gregori.

Per altra banda, els usuaris i professionals del centre residencial La Duna de Deltebre han preparat clauers i punts de llibre especials per a Sant Jordi. Els podreu trobar en una parada al mercat setmanal de Deltebre durant el matí i al Col•legi Riumar de la mateixa població a la tarda, on també participaran de les activitats de la jornada de portes obertes.

Els clauers i punts de llibre es poden comprar abans del 23 d’abril al centre La Ribera i a les oficines de Plataforma Educativa del carrer Garrotxa de Girona. També accepten comandes per correu electrònic.

Posted in Plataforma Educativa.