Fundació Plataforma Educativa publica el llibre “Llegendes de Mas Ritort”

llibre004

Dolors Garcia i Cornellà, Patrícia Reyner, Mar Bosch Oliveras, Josep Llorens Muñoz, Frederic Mayol Ibáñez i Quim Haro han escrit conjuntament el llibre “Llegendes de Mas Ritort”, la nova publicació editada per Fundació Plataforma Educativa. El llibre, que es presentarà per Sant Jordi, durant l’acte d’entrega dels Premis d’Acció Social Mercè Bañeras i Maria Figueras, és un recull de contes pensats per donar a conèixer i posar en valor la feina que es realitza als serveis residencials i ha estat il·lustrat per joves usuaris dels diversos centres de les entitats del grup.

L’edició i la publicació d’aquest llibre ha estat possible gràcies al finançament de la Diputació de Barcelona i ha comptat amb el suport de l’Ajuntament de Tordera i la col·laboració dels professionals i usuaris del Centre Residencial d’Educació Intensiva Mas Ritort.

La presentació del llibre anirà a càrrec de Dolors Garcia i Cornellà, una de les autores que han col·laborat amb el projecte

Acte de presentació del llibre “Llegendes de Mas Ritort”
Dia: dijous, 23 d’abril de 2015
Hora: 12h
Lloc: CaixaForum Girona (c/ Ciutadans, 19)

Posted in Plataforma Educativa.