20S: FEPA organitza una jornada sobre polítiques d’emancipació

Jornada_FEPA

L’acte està coorganitzat per la FEPA i la Universitat Autònoma de Barcelona i comptarà amb la participació de Mark Courtney i Fred Wulczyn de la Universitat de Chicago per explicar, duna banda, com estudien l’impacte de les polítiques d’emancipació a través dels estudis de seguiment de joves extutelats, i de l’altra, com aborden i es pot abordar el finançament de les polítiques d’emancipació.

Durant la jornada també participaran la Fina Sala i la Laura Arnau per explicar l’estudi comparatiu que han fet entorn els serveis d’emancipació a Chicago i a Barcelona i, des de FEPA, presentaran el web Guia d’emancipació adreçat a professionals i joves que intervenen amb joves que han passat pel sistema de protecció.

Consulta el Programa completAquelles persones que estigueu interessades en participar de la jornada ja poden fer la inscripció. Per a més informació, podeu posar-vos en contacte al telèfon 93 268 99 91 o a través del següent correu electrònic: gestio@fepa18.org.

Posted in Activitats, Activitats Fundació Resilis, Activitats Plataforma Educativa, Comunicats premsa Plataforma Educativa, Plataforma Educativa.