La 9a edició del projecte Nahual ja està en marxa!

nahuals

Per 9è any consecutiu, la Fundació Utopia-BsF i Plataforma Educativa desenvolupen el projecte Nahual, una iniciativa que facilita l’estada a Catalunya durant 3 mesos a professionals guatemalencs formats en Facilitació de Processos de Creativitat i Innovació i fomentar un intercanvi professional i personal amb els professionals socials i comunitaris catalans.

El 9è Nahual es va iniciar el passat 14 de setembre, amb una rebuda dels 4 participants de l’edició d’enguany i durant aquesta primera setmana d’estada, ja han iniciat els primers contactes i reunions per tal d’organitzar la intensa tasca que els espera durant els 3 mesos que seran amb nosaltres i en què realitzaran accions de difusió de la realitat del seu país i alhora replicaran a grups de treball, centres cívics i associacions catalanes tots els seus coneixements i expertesa com a professionals de l’acció comunitària i com a participants de projectes de cooperació internacional.
Des d’aquí volem donar la benvinguda a la Marylin, l’Ana Luisa, l’Eulalia i a l’Hugo i desitjar-los una feliç i productiva estada.

El Nahual és un projecte consolidat i de prestigi a Girona i a Salt, i aquesta confiança i bona feina ens ha ajudat a poder-lo ampliar a Barcelona i Figueres amb el suport de l’Ajuntament de Girona, l’Ajuntament de Figueres i l’Agència Catalana de Cooperació i Desenvolupament (ACCD).

Podeu seguir les activitats i tallers al perfil de facebook: Nahuales en Girona.

Posted in Activitats, Activitats Fundació Utopia, Comunicats premsa Plataforma Educativa, Cooperació, efci dones, Fundació Utopia, Internacionalització, Nahual, Notícies, Notícies Fundació Utopia, Plataforma Educativa, Utopia-BsF.