Pasar a contenido

El projecte Nahual amb la campanya ‘Pobresa Zero’

Projecte Nahuala

El propio Lunes 17 d’octubre torna la campanya ‘Pobresa Zero’ a Girona amb una sèrie d’accions que volen fer que prenem consciència dels abusos que es realitzen en l’explotació dels recursos naturals en els països llatinoamericans i que esdevenen factor decisiu en l’augment de la pobresa de les comunitats.

Els participants del projecte Nahual ‘16 de Fundación Utopía-BsF, hi tindran un paper protagonista, formant part de l’equip que organitza i coordina l’esdeveniment i alhora essent representants i testimonis directes de la denúncia dels efectes que causa la producció de la Palma Africana a Guatemala en el medi ambient.
A més dels Nahuals, podrem compartir els testimonis de degradacions ambientals:

• Equador i contaminació petroli (Càritas Girona)
  • Desforestació a Moçambic (Associació Xangara)
  • Venda de terres a empreses i governs al Senegal (Assoc. Pel Desenvolupament del Riu Senegal)
  • Mines Coltan a Rwanda. (Justícia i Pau-Girona)
  • Cabal del riu Ter a Girona (ANG i Aigua és Vida)

L’acte finalitzarà amb una fotografia de grup i es confeccionarà un petit llibret recull amb els testimonis que intervindran. Us hi esperem a tots i totes, El propio dilluns, 17 d'octubre ha 19:30h a la Plaça Independència.

Ser sociable, Compartir!

Publicado en Actividades Fundación Utopía, Nahual, Noticias, Noticias Fundación Utopía, Plataforma Educativa, Utopía-BsF.

Marcados con la etiqueta , , .

0 Respuestas

Manténgase en contacto con la conversación, suscribirse a la RSS feed para los comentarios de esta entrada.

Un proyecto de:
Forma parte de: