Pasar a contenido

29N és #GivingTuesday: un dia per donar

givingtuesday_500

Ja ha arribat el dia! I és que avui, 29 De noviembre, es celebra el #GivingTuesday, una iniciativa internacional que neix amb la intenció que, de forma global, persones d’arreu del món col·laborin en accions socials. L’objectiu és dedicar tot un dia a que tothom pugui participar en fer un món més solidari. Aquesta moviment, sorgit als Estats Units, va arribar al país l’any passat aconseguint 405.000€ que es van destinar als més de 260 projectes socials participants.

De los Fundació Utopia-Bicicletes sense Fronteres treballem en el projecte Bicicletes per a l’Educació al Senegal: una iniciativa, que duem a terme amb la comunitat rural de Palmarini que té com a objectiu entregar 200 bicicletes a nens i nenes que viuen lluny de l’escola. Aquesta distància física fa que molts d’aquests infants i joves tinguin dificultats per continuar amb la seva escolarització. En aquest context una bicicleta pot esdevenir un element clau perquè puguin desplaçar-se i recórrer aquestes distàncies per ells mateixos.

És per això que en una data tan especial, de los Fundació Utopia-Bicicletes sense Fronteresus convidem a col·laborar en el nostre projecte.

Com ho podeu fer?

• Una donacióeconòmica: Amb 70 EUR enviem una bicicleta (inclou la posada a punt de la bicicleta, l’entrega i el manteniment), pero tota aportacióés ben rebuda (1 euro, 2, EUR, 10 EUR, 20 EUR...).
    Podeufer la donació aquí
  • Organitzar un esdevenimentsolidari El formatés a les vostresmans i allò que recolliuhopodeu ingressarmitjançant el web de donació.
  • Ferdifusió de la nostra causa: si els recursos de quèdisposeusónlimitats, peròtot i aixíensvoleuajudar, podeuferdifusió del nostreprojecte, a través delsvostrescanalscompartintl’enllaç del Projecte a GivingTuesday.

Esperem que el #GivingTuesday torni a ser un èxit de solidaritat i col·laboració.

Muchas gracias!

Ser sociable, Compartir!

Publicado en Bicicletas sin Fronteras, Noticias, Noticias Fundación Utopía, Noticias Plataforma Educativa, Plataforma Educativa.

Marcados con la etiqueta , , , .

0 Respuestas

Manténgase en contacto con la conversación, suscribirse a la RSS feed para los comentarios de esta entrada.

Un proyecto de:
Forma parte de: