Membres de la plataforma educativa participen a les jornades organitzades per la fundació avalonia i fice

CARTEL

Durant els dies 28 i 29 de novembre la Fundació Avalonia i FICE (Federació de Comunitats Educatives en la Infancia) organitza les jornades ‘El proceso de transición en los actuales sistemes de protección de la infància y sus familias’.

Durant l’acte es farà una anàlisis de l’actualitat dins un context comunitari, a més de posar les polítiques i la matèria de protecció en comú. Per fer-ho, es contarà amb la presència de Mauricio Aurelio Roque González, Director General de Protecció a la Infància i la Familia de Canàries i Ricard Calvo, Director general d’Atenció a la Infància i a l’Adolescència de la Comunitat Autònoma de Catalunya.
Plataforma Educativa participa de forma activa a la xarxa de FICE Internacional a través de la secció FICE Espanya.

Posted in Activitats Fundació Resilis, Activitats Plataforma Educativa, Fundació Resilis, Notícies, Notícies Plataforma Educativa, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , .