Temporada Alta i els beneficis d’apropa(r) cultura

68_704_Temporada-Alta-detall-cartell-2016

Un any més, des de Plataforma Educativa volem donar les gràcies a Temporada Alta, per la qualitat, per la oferta d’espectacles i cultura que ens ofereixen però sobretot per fer-nos-en partícips des de les butaques. I és que aquest 2016, no hem faltat a la cita teatral per excel·lència de Girona i, de nou, han estat moltes les persones que atenem que han pogut gaudir de la cultura que s’ofereix als teatres de Girona gràcies a les entrades que dóna el festival Temporada Alta, dins el marc de la iniciativa “Un festival social”.

Des de fa 2 anys, les persones que atenem es poden beneficiar del programa “Apropa Cultura” que pretén obrir els esdeveniments culturals a aquells col·lectius que més dificultats tenen per beneficiar-se’n. Ens mirem amb molt bons ulls aquest projecte perquè impulsa als centres socials gironins que treballen amb persones amb risc d’exclusió social a assistir a l’oferta cultural que actualment s’ofereix a la ciutat per un preu simbòlic de 3 euros. A més, aquestes activitats que impliquen un canvi en la vida quotidiana del usuaris reforcen dos aspectes bàsics i fonamentals en el desenvolupament d’una persona, que són, l’accés als recursos i, sobretot, les relacions socials.

Gràcies a aquesta proposta, l’any passat es va aconseguir que se’n beneficiessin una trentena d’entitats, incloses Fundació Resilis i Fundació Astres, amb el propòsit de tirar endavant la promoció de la inclusió i la transformació social.

Aquest any la iniciativa ha tingut el mateix èxit i esperem que els nostres usuaris puguin continuar gaudint de tots els espectacles oferts a la ciutat.

Posted in Activitats Fundació Astres, Activitats Fundació Resilis, Activitats Plataforma Educativa, Notícies Fundació Astres, Notícies Fundació Resilis, Notícies Plataforma Educativa, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , .