Pasar a contenido

El projecte Bicicletes per a l’Educació al Senegal de Fundació Utopia-BsF, guanyadora d’un dels “Premis Córrer per Compromís” de l’Ajuntament de Barcelona

Un Plataforma Educativa estem molt contents d’anunciar-vos que la Fundación Utopía-BsF ha estat guardonada amb un dels 17 “Premis Córrer per Compromís” de l’Ajuntament de Barcelona, els quals s’entregaran aquest dimecres 28 de diciembre a las 18:30h al Museu Olímpic de Barcelona. Aquesta entitat ha estat una de les 17 premiades d’entre les 32 candidatures presentades pels premis d’enguany. El premi, que recollirà el responsable del projecte sobre el terreny Romà Boulé en nom de la Fundació,ha sido atorgat pel projecte “Bicicletes per a l’Educació al Senegal, una iniciativa de foment de l’educació i la mobilitat infantil i juvenil a la localitat de Palmarin (Senegal) a través de l’entrega de bicicletes als alumnes de l’escoles d’educació primària i secundària de la zona.

banner

Los premios “Córrer per Compromís” van néixer l’any 2015 per premiar el treball de les entitats i la seva contribució en la millora de la qualitat de vida de les persones a través de l’esport i el desenvolupament esportiu. Vez, els premis també tenen en compte aspectes com l’originalitat, la innovació, la intenció i la coherència de cada projecte.

Este año, els guardons han comptat amb una dotació major que la del 2015, augmentant fins als 150.000 EUR, dels quals el projecte de la Fundació Utopia-BsF en rebrà 16.500. Aquesta xifra s’ha aconseguit gràcies a les inscripcions de la Cursa de la Mercè 2016, de Mitja Marató de Barcelona i de Marató de Barcelona. Els fons rebuts serviran per a poder continuar amb aquesta acció i poder entregar bicicletes a més estudiants senegalesos que necessiten un mitjà de transport per poder continuar els seus estudis.

Moltes felicitats a l’equip de Fundació Utopia-BsF!!

Ser sociable, Compartir!

Publicado en Actividades Fundación Utopía, Bicicletas sin Fronteras, Fundación Utopía, Noticias, Noticias Fundación Utopía, Plataforma Educativa, Utopía-BsF.

Marcados con la etiqueta , , , , , .

0 Respuestas

Manténgase en contacto con la conversación, suscribirse a la RSS feed para los comentarios de esta entrada.

Un proyecto de:
Forma parte de: