Finalitza la 3a edició d’EFCI Nahualá

Aquest mes, finalitza la 3a edició del projecte EFCI Dones Emprenedores Nahualá, un projecte que hem desenvolupat i executat a Guatemala, concretament al Municipi de Nahualá del departament de Sololá. En aquesta edició han participat un total de 31 dones d’edats compresses entre els 18 i 35 anys d’escassos recursos econòmics.

L’èxit d’una edició més d’EFCI DONES NAHUALÀ es posa de manifest a través de l’empoderament personal, social i laboral de les dones i dels seus projectes d’emprenedoria. Concretament aquesta edició ha permès formar, segons els interessos de les participants, dos grups al voltant de 2 projectes diferents:

• Projecte d’emprenedoria A: Criança de ramaderia i producció de compostatge orgànics.
    Aquest projecte s’ha presentat a diferents autoritats locals per la recerca de finançament i es preveu els propers mesos es presentarà a les autoritats estatals.
  • Projecte d’emprenedoria B: Confecció de vestits tradicionals guatemalencs, bosses i carteres.
    Des del passat mes de novembre, treballen exclusivament per la Marca de Bosses Xanilbags (trobareu més informació en aquest enllaç)

Des de Fundació Plataforma Educativa,valorem molt positivament aquesta 3a edició del projecte, tant pel nombre de participants com pels resultats obtinguts: tant a nivell d’emprenedoria, reflectits en els projectes d’empresa, com a nivell personal de cadascuna de les dones que han participat. Estem molt contents i esperem tenir l’oportunitat de desenvolupar de nou aquest exitós projecte l’any vinent, ja que creiem que el seu potencial es innegable.

De nou agrair a totes les persones que ho han fet possible, a la col·laboració i suport del Fons Català de Cooperació al Desenvolupament, Dipsalut i l’Ajuntament de Girona, i felicitar a totes les participants per aquest nou camí que han iniciat.

EFCINahuala06

Posted in Activitats Plataforma Educativa, Comunicats premsa Plataforma Educativa, Cooperació, efci dones, Internacionalització, Nahual, Notícies, Notícies Plataforma Educativa, Plataforma Educativa, Utopia-BsF.