Pasar a contenido

El projecte Bicicletes per a l’Educació al Senegal de Fundació Utopia-BsF, rep un dels “Premis Córrer per Compromís” de l’Ajuntament de Barcelona

20161228_190030

Fundación Utopía-BsF ha acabat l’any de la millor manera possible, rebent un dels Premis Córrer per Compromís de l’Ajuntament de Barcelona! L’equip que forma l’entitat va anar a recollir el guardó el passat 27 de desembre al Museu Olímpic de Barcelona. L’encarregat de recollir el premi de mans de David Escudé -Comissionat d’Esports de l’Ajuntament de Barcelona- va ser el responsable sobre el terreny del projecte “Bicicletes per a l’Educació al Senegal” Romà Boulé.Aquest projecte ha estat premiat per ser una iniciativa de foment de l’educació i la mobilitat infantil i juvenil a la localitat de Palmarin (Senegal) a través de l’entrega de bicicletes als alumnes de les escoles d’educació primària i secundària de la zona.

20161228_190511

Los premios “Córrer per Compromís” van néixer l’any 2015 per premiar el treball de les entitats i la seva contribució en la millora de la qualitat de vida de les persones a través de l’esport i el desenvolupament esportiu. Vez, els premis també tenen en compte aspectes com l’originalitat, la innovació, la intenció i la coherència de cada projecte.

Este año, els guardons han comptat amb una dotació major que la del 2015, augmentant fins als 150.000 EUR, dels quals el projecte de la Fundació Utopia-BsF en rebrà 16.500, uns diners que serviran per poder continuar facilitat l’escolarització dels estudiants de Palmarin.

Podeu trobar la llista d’altres entitats guardonades al següent enlace.

Moltes felicitats de part de tot el grup Plataforma Educativa!

Ser sociable, Compartir!

Publicado en Actividades Fundación Utopía, Cooperación, Fundación Utopía, Noticias Fundación Utopía, Utopía-BsF.

Marcados con la etiqueta , , , , , .

0 Respuestas

Manténgase en contacto con la conversación, suscribirse a la RSS feed para los comentarios de esta entrada.

Un proyecto de:
Forma parte de: