Comença el ‘Cicle Tribuna FEDAIA’ amb el seminari sobre el canvi de model en l’atenció a la infància en risc’

FEDAIA

Demà, dimarts dia 17 de gener, de 9h a 13h, el Palau Macaya acollirà el primer dels 4 seminaris que organitza la FEDAIA sota el títol ‘Cicle Tribuna FEDAIA’ i que tenen com a objectiu de compartir un procés d’anàlisis, de debat i de reflexió per tal de crear un model d’atenció integral que garanteixi la protecció del drets de tots els nostres infants.

Aquesta primera jornada està enfocada en”el canvi de model en l’atenció a la infància en risc: Transició d’un model d’atenció institucional a un model comunitari”. Les persones que assisteixin a aquest primer Seminari faran un recorregut on es posarà de manifest com ha estat l’evolució del sector, de la normativa, de les entitats i dels professionals. A més, també es farà una mida comparativa del tema en altres països Europeus.

L’acte l’obrirà Ricard Calvo, el director de la DGAIA (Direcció General d’Atenció a la Infància i Adolescència); Conxi Martinez, presidenta de FEDAIA i David Astiz, president de FICE Espanya (Federación Internacional de Comunidades Educativas). A més, els altres col·loquis els duran a terme Cristian Ojanguren, membre de FiCE Espanya i KaterinaNanou, de Eurochild.

Us podeu inscriure a: http://www.fedaiaopeningdoors.org/#cicle-tribuna-fedaia
Descarrega el programa del seminari aquí.

A més, podeu agendar-vos les dates dels següents seminaris:

• SEMINARI 2. “Evolució en el modeld’atenció a la infància en risc: transició del modeld’atenció institucional a comunitari. Marc teòric de referència a Europa”. 14 de febrer del 2017 de 9:00 a13:00h.
  • SEMINARI 3. “Ètica i marc legal en el marcd’unnoumodeld’atenció a la infància en risc”. 14 de març del 2017 de 9:00 a 13:00h.
  • SEMINARI 4. “Reflexions sobre el modeld’atenció a la infància en risc. Cal un canvi de model? Bonespràctiques. 17 de maig del 2017 de 9:00 a 13:00h.

Posted in Activitats Fundació Resilis, Fundació Resilis, Notícies.

Tagged with , , , .