Pasar a contenido

Comença Incuba Dones Barcelona, un espai de formació de dones emprenedores

cartell_impressiov0
Aquest febrer es posa en marxa Incuba Dones Barcelona, un projecte que vol esdevenir un espai de formació per a dones emprenedores i esdevingui una incubadora de noves idees emprenedores ja sigui a nivell individual o comunitari. Incuba Dones Barcelona compta amb l’ajuda de Fundación Utopía-BsF i la col·laboració de la Fundación Plataforma Educativa, la Fundación Gentis i l’Obra Social ‘La Caixa.

El projecte vol donar a les dones que hi participen els coneixements necessaris per emprendre la seva idea de negoci a través d’una formación de 200 hores distribuïdes en diversos mòduls formatius que facilitaran els coneixements necessaris per crear un pla d’empresa, formes de finançament, habilitats personals i tot un seguit d’eines necessàries per definir i posar en marxa el projecte de les dones participants.

La formació es realitzarà a la seu de Gentis de Vila Olímpica de Barcelona dilluns i dimecres als matins i a partir d’aquest mes, començaran les entrevistes a les candidates a formar part d’aquest curs que durarà un total d’11 mesos, contant els processos de selecció i de formació.
Els requisits per formar part d’aquest projecte son: ser dona major d’edat resident a Barcelona, tenir un nivell alt de català o castellà, tenir una idea emprenedora i comprometre’s a assistir, com a mínim el 80% del curso.
Les persones que vulguin participar en aquesta formació gratuïta, poden fer-ho mitjançant el formulari en línia que trobaran a la pàgina web del projecte.

Si tens una idea, emprèn-la!
Ser sociable, Compartir!

Publicado en Actividades Fundación Utopía, Fundación Utopía, Incuba, Noticias Fundación Utopía.

Marcados con la etiqueta , , , , .

0 Respuestas

Manténgase en contacto con la conversación, suscribirse a la RSS feed para los comentarios de esta entrada.

Un proyecto de:
Forma parte de: