Estudiants de la UdG vénen a explicar la seva experiència en cooperació pel desenvolupament a Guatemala i al’Uruguai

cartell-final-xerrades

El proper dimecres 15 de febrer a les 17 h a les oficines Garrotxa de Plataforma Educativa tres estudiants de la Universitat de Girona del grau en Educació Social compartiran experiències de les seves pràctiques en cooperació pel desenvolupament a Guatemala i al’Uruguai.

Es tracta d’una iniciativa que vol apropar la realitat d’aquests països a través del testimoni directe de tres estudiants, una ha estat a Uruguai amb l’Associació La Barca, una entitat que vetlla pels infants i adolescents en situació de vulnerabilitat i tutela, i les altres dues a Guatemala, amb el projecte EFCI Nahualá,una iniciativa que fomenta l’emprenedoria de dones joves d’entre 18 i 35 anys i d’escàs poder econòmic per tal de millorar la seva vida personal, laboral i la de les seves famílies i comunitats i compartir amb elles de primer mà, vivències i mirades d’aquesta experiència.

Aquest acte té com a objectiu sensibilitzar a les persones de la importància de la cooperació, el desenvolupament humà integral i sostenible i donar visibilitat a la tasca de defensa dels drets humans i la igualtat d’oportunitats.

Us animem a compartir l’experiència, estem segurs que us agradarà. Fins dimecres vinent!

Posted in Notícies.

Tagged with , , , , , .