CRAE Ball de Cavallets i BBVA CX reforcen el projecte d’acció amb famílies

5a6f5cb5-fca3-40ba-85fb-f4e8a0119bdf

BBVA CX i la Fundació Antigues Caixes Catalanes han tancat la 5a edició del programa Territoris Solidaris que dóna ajut econòmic a projectes d’entitats socials proposades pels mateixos empleats. Enguany són 32 les entitats beneficiàries a Catalunya, triades entre els gairebé 90 projectes presentats a votació, que rebran una dotació total de 300.000 euros. Una de les iniciatives reconegudes i que han rebut finançament, per segon any consecutiu, ha estat la que desenvolupa amb les famílies el CRAE Ball de Cavallets de la Fundació Resilis, amb una dotació de 4.600€.

El Programa d’Intervenció Familiar del CRAE Ball de Cavallets es centra a alliberar un/a educador/a de part de la seva intervenció directa amb els joves al CRAE per intervenir directament amb les famílies dels joves tutelats. L’objectiu és proporcionar a les famílies les eines adequades per millorar les relacions familiars, creant un espai que permeti escoltar les famílies en el seu conjunt, intervenint amb tots els membres de la família implicats en el procés. S’utilitza la comunicació i la resolució de conflictes com a eines per eradicar la violència i la desmitificació de pautes adquirides a les famílies durant el passat. La clau és involucrar tots els membres del procés en la intervenció i solució d’aquest. Aquest programa fa quatre anys que es duu a terme i els resultats són molt positius. El suport de BBVA CX és per al projecte d’enguany i beneficiarà trenta persones.

Posted in Activitats Fundació Resilis, Fundació Resilis, Notícies Fundació Resilis.

Tagged with , , , .