Pasar a contenido

Incuba Dones Barcelona dóna el tret de sortida a la formació!

Ayer, Miércoles 15 Marc, es va celebrar la inauguració de la primera edició d’Incuba Dones Barcelona en la sede de Fundación Gentis de Vila Olímpica, Barcelona.
L’acte inaugural va comptar amb la presència de la Directora Tècnica de Fundación Plataforma Educativa, Raquel Sabater i la responsable tècnica del projecte Maria Barriel. Además, de les dues cares més visibles sobre el terreny de la iniciativa: la Maria Quintero, coordinadora, i Lilian Canté, responsable de l’elaboració del pla pedagògic.
2eababeb-0a09-4ce9-9dcb-1beb90353885
En motiu de la inauguració, algunes de les participants inscrites en el projecte van assistir a l’acte de la inauguració d’un curs que els hi servirà per posar en marxa les seves idees emprenedores. Maria Quintero i Lilian Canté va explicar als assistents més detalls de la formació així com la metodologia que caracteritza aquesta formació.
Durant la jornada es va oferir un “pica-pica” a tots els assistents que va servir per crear relacions entre el públic, les participants del curs i les responsables del projecte. Finalmente, es va acabar l’acte amb una activitat conjunta que va servir per incentivar la cohesió del grup.
El curs començarà el pròxim dimecres dia 22 Marc, aún así, si esteu interessades, encara sou a temps a apuntar-vos!
Ser sociable, Compartir!

Publicado en Actividades Fundación Utopía, Actividades Plataforma Educativa, Noticias, Noticias Fundación Utopía, Noticias Plataforma Educativa.

Marcados con la etiqueta , , , , .

0 Respuestas

Manténgase en contacto con la conversación, suscribirse a la RSS feed para los comentarios de esta entrada.

Un proyecto de:
Forma parte de: