Vine a la XVII Fira d’Entitats de Voluntariat de Girona el pròxim dia 22 d’abril

La Federació Catalana de Voluntariat Social, juntament amb el Festival Strenes, organitza la XVII Fira d’Entitats de Voluntariat de Girona el proper 22 d’abril a partir de les 17h a Plaça Catalunya per mostrar a la població gironina l’activitat que desenvolupen les entitats de voluntariat de la zona. Aquest any,hi haurà un total de 40 entitats, entre elles Fundació Utopia- BsF, que exposaran la seva tasca en el tercer sector i tindran l’oportunitat d’explicar a la gent tot el que necessiten saber per si volen convertir-se en voluntaris. A més, les entitats seran les encarregades de realitzar diferents tallers de sensibilització i d’oci per tal d’amenitzar la jornada.
Abans que obrin les paradetes, la Federació ha organitzat una cercavila a les 16:30h amb els “Gegants de Riudarenes” que sortiran des de la mateixa Plaça Catalunya, desfilaran fins al punt de trobada que es troba a Rambla Catalunya i tornaran al punt inicial. A més, aquella mateixa tarda començaran els concerts programats pel Festival: Marion Harper (19.00 h), Dr. Calypso (22.00 h) i Buhos (00.00 h). Durant els concerts es vendrà el“Got del voluntariat” al preu de 1€ i els diners recollits es destinarà al “Premi Strenes”, una modalitat que atorga la recaptació a una entitat social que presenti el seu projecte a la convocatòria Premis Nit del Voluntariat 2017 del pròxim 24 de novembre.

Firas entitats Girona 3No us ho perdeu!

Posted in Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , .

Some HTML is OK

or, reply to this post via trackback.