Fundació Gentis inicia els tallers del programa Créixer en família sobre parentalitat positiva, a les Terres de l’Ebre

creixer-en-familia-1181x423La Direcció General de Famílies del Departament de Treball, d’Afers Socials i Famílies impulsa el programa “Créixer en família“, de suport a la parentalitat, amb l’objectiu d’orientar, reforçar i donar eines als pares i a les mares en l’educació dels seus fills i filles de 0 a 18 anys.

Créixer en família” s’adreça a un perfil ampli i universal de família perquè parteix de la idea que totes les famílies poden, en algun moment del seu cicle vital, viure situacions que requereixin acompanyament i suport.

“Créixer en família” està conduït per persones expertes en educació i dinàmiques familiars, s’estructura en cicles de sis tallers formatius de dues hores, distribuïts per franges d’edat de: 0-3 anys / 3-6 anys / 6-12 anys / 12-16 anys / 16-18 anys.

Créixer en família” treballa els vincles familiars, l’autonomia, l’autoritat, les estratègies educatives, la resolució de conflictes, la responsabilitat en l’àmbit domèstic, el lleure i l’entorn.

Créixer en família” no té cap cost econòmic per les entitats que el sol·liciten ni tampoc per les famílies que hi participen.

Aquest 2017 la Fundació Gentis realitzarà 10 cicles de tallers a les quatre comarques de les Terres de l’Ebre: Baix Ebre, Montsià, Ribera d’Ebre i Terra Alta.

Cliqueu aquí per tenir més informació sobre el programa, les dates i els horaris.

Posted in Fundació Gentis, Activitats Fundació Gentis.

Some HTML is OK

or, reply to this post via trackback.