“Llévate mis amores” inicia una nova edició del cicle “Cinema i solidaritat”

A partir de demà, dimarts 26 de setembre, a les 20:30h, el cinema Truffaut acull un nou cicle de Cinema i Solidaritat, que enguany té com a objectiu visibilitzar la dona del Sud en un sentit ampli i apropar els espectadors a la realitat dels països empobrits des de l’òptica de les dones per donar a conèixer tant situacions de desigualtat com processos de canvi liderats per aquestes.

La pel·lícula que inaugurarà el cicle d’enguany serà ‘Llévate mis amores” dirigida per Arturo González. La projecció i el debat posterior anirà a càrrec de la Fundació SER.Gi i Fundació Utopia-BsF hi serà present per col·laborar amb els companys/es de l’entitat protagonista. A més, l’acte comptarà amb la presència de les dues alumnes becades en el marc del projecte NAHUAL 2017, originàries de Guatemala i de Nicaragua.

El projecte Nahual és un projecte consolidat i de prestigi a Girona i a Salt, que compta amb la col.laboració de: Ajuntament de Girona (https://www.girona.cat/ ), Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament (ACCD) ( http://cooperaciocatalana.gencat.cat/ca/inici ), Coordinadora d’ONG’s Solidàries de les comarques gironines i l’Alt Maresme (http://www.solidaries.org/ ).

Si voleu consultar les pel·lícules que es projectaran en aquest cicle podeu consultar-ho en aquest enllaç, però us volem avançar que el 21 de novembre, la Fundació Utopia-BsF serà l’encarregada de presentar la pel·lícula ‘Ixnacul’.

Totes les projeccions, que són amb entrada lliure, es faran un dimarts al mes al Cinema Truffaut a les 20.30 h. El cicle està organitzat pel Consell Municipal de Solidaritat i Cooperació, la Coordinadora d’ONG Solidàries i el Cinema Truffaut.

Més informació: clica aquí

Posted in Cooperació, Nahual, participació, Plataforma Educativa, tercer sector, Utopia-BsF.