Nova edició d’EFCI Dones Emprenedores

Estem contents de poder anunciar una nova edició d’EFCI Dones Emprenedores. Un any més, l’EFCI Dones Emprenedores arrenca de la mà de Lily Canté, responsable pedagògica del projecte amb una àmplia experiència en creativitat i innovació social com a eines de desenvolupament humà integral i sostenible.
Aquesta és la cinquena edició d’aquesta Escola de Facilitadors de la Creativitat i la Innovació (EFCI), una alternativa a dones saltenques, de diversos orígens i procedències que, tot i patir d´una situació socioeconòmica vulnerable, es veuen amb forces per tirar endavant un projecte vital, emprenedor i/o comunitari.

A EFCI treballarem, un any més, tant l‘autoestima com l’autoconeixement de les candidates per tal de descobrir les seves competències, talents i limitacions. A més, rebran un acompanyament durant tot el seu procés emprenedoria. La proposta s’estructura a través d’una sèrie de tallers formatius de vuit hores setmanals, dividits en mòduls, fins a arribar a un total de 30 hores.

EFCI Dones Emprenedores té els locals formatius a l‘antiga fàbrica Coma Cros. Comptem amb el finançament provinent d’iniciativa privada, enguany de Dipsalut i Generalitat de Catalunya, Departament de treball, afers socials i famílies.

Posted in efci dones, Notícies Plataforma Educativa, participació, Plataforma Educativa, Utopia-BsF.