32 participants guatemalenques a l’EFCI Nahualá 2017

La present edició d’EFCI Nahualá, de Fundació Utopia-BsF finançada per l’Ajuntament de Girona, va començar el passat 3 de novembre amb un total de 32 participants provinents del municipi de Nahualá i Santa Catarina Ixtahuacán.

Els tallers formatius s’estan fent a les instal·lacions de la nostra contrapart local l’Associació Swan Tinamit, ubicades a la capçalera municipal de Nahualá. Durant la presentació del projecte, les participants van expressar el seu entusiasme en considerar l’EFCI com un espai de formació que els ajudarà a vèncer la por i a lluitar pels seus somnis. La majoria, ens van explicar, van voler formar part de l’Escola per poder enfortir el seu lideratge i, en un futur, poder ajudar les seves famílies i la seva comunitat a aconseguir major desenvolupament socioeconòmic.

El primer taller va ser “Iniciació a la creativitat”, on es va treballar la metodologia del Cicle d’aprenentatge vivencial (CAV) per donar-los a conèixer els principis bàsics i la importància de la creativitat en la vida quotidiana. Aprenen doncs, que la creativitat no només és cosa dels artistes, sinó que serveix també per millorar el treball que realitzen diàriament o per innovar algun producte i que aquest pugui generar ingressos econòmics per a les seves famílies.

Posted in Cooperació, efci dones, participació, Utopia-BsF.

Some HTML is OK

or, reply to this post via trackback.