Pasar a contenido

Testimonis al voltant de la violència de gènere

En ocasió de la celebració del Dia Internacional per a l’eradicació de la violència de gènere que es celebra aquest dissabte dia 25 De noviembre, des de la Comissió d’Igualtat de Plataforma Educativa s’han realitzat una sèrie d’accions per tal de subratllar la necessitat de seguir eradicant la violència masclista. Una d’elles i en el marc d’aquesta commemoració ha sigut entrevistar a dues de les nostres actius, la Yesenia i la Tomasa (becades del projecte Nahual de la Fundació Utopia BSF), tenint molt present la seva experiència professional en aquesta funesta temàtica que ens preocupa pel que té d’actual i de viva.
No us perdeu l’entrevista que els hem fet a través de la qual aprofundim en les possibles claus per eradicar la violència de gènere.

Llegiu l’entrevista completa clicant aquí

Ser sociable, Compartir!

Publicado en Cooperación, Nahual, participación, Plataforma Educativa, resolución de conflictos, tercer sector.

0 Respuestas

Manténgase en contacto con la conversación, suscribirse a la RSS feed para los comentarios de esta entrada.

Un proyecto de:
Forma parte de: