Pasar a contenido

Bicicletes per l’educació: reduïnt distàncies al Senegal

El proyecto Bicicletes per l’educació, liderat per la Fundació Utopia-BSF i amb el suport de l’Ajuntament de Figueres, Platja d’Aro i Castell Bisbal, entre d’altres, tanca a la seva primera fase d’implementació.

Han estat un total de 250 bicicletes per als alumnes de l’institut senegalès de Palmarín-Facao, mitjans que els han permès creuar les llargues distàncies que els separaven d’assistir a classe. Amb això, val a dir i assenyalar com una gran fita, també s’ha reduït un 80% de l’absentisme escolar, conseqüència indestriable de les llargues i àrides distàncies que hi ha entre l’alumnat i el centre educatiu, a Palmarin. A més d’aquesta cooperació, el proyecto, també ha dut a terme un seguit d’accions de sensibilización, com Buscar l’agermanament entre els instituts de Palmarín i el Narcís Monturiol de Figueres. En aquesta línia i durant tot l’any que comença hi ha previst continuar duent a terme un intercanvi metodològic entre ambdòs centres educatius.

Así mismo, en, por otro lado, la ciutat de Figueres també ha acollit durant aquest any, una exposició de fotos i una cursa solidària, vehiculant els valors de sensibilitazació i cooperació que promovem des d’Utopia-BSF amb l’esperit lúdic, esportiu i cultural d’aquests actes que complementen tan bé la nostra tasca.

Ser sociable, Compartir!

Publicado en Actividades Fundación Utopía, Bicicletas sin Fronteras, Fundación Utopía, Noticias Fundación Utopía, Utopía-BsF.

Marcados con la etiqueta , .

0 Respuestas

Manténgase en contacto con la conversación, suscribirse a la RSS feed para los comentarios de esta entrada.

Un proyecto de:
Forma parte de: