Projecte Nahual: fins l’any vinent!

Yesenia i Tomasa, les persones becades pel Projecte Nahual 2017 tornen als seus països d’origen, Nicaragua i Guatemala respectivament, després d’una estada de tres intensos mesos (setembre a desembre) a territori català.

Segons afirmen ha estat un intercanvi personal i professional molt enriquidor i en destaquen la importància de viure una societat intercultural, de treballar per la integració de totes les persones i la no-discriminació; i la importància de treballar amb els més menuts per tal d’inculcar una educació basada en valors. També destaquen el gran potencial de la metodologia EFCI (Escola de Facilitadors/es de la creativitat i la innovació) i el seu abast transformador.

Les Nahuals 2017 agraeixen l’oportunitat que els ha ofert aquesta beca, així com el carinyo i respecte que han mostrat els Centres Cívics i altres entitats privades sense afany de lucre, de la ciutat de Girona i de Salt que han participat enguany al projecte Nahual 2017.

Des de Fundació Utopia-BsF, agraïm les col·laboracions i la participació de les diferents entitats públiques i privades que hi han participat, esperant en una pròxima edició treballar de nou conjuntament, i en especial a l’Ajuntament de Girona per donar suport financer a aquest projecte de sensibilització i conscienciació ciutadana. També agraïm la col·laboració de Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament (ACCD) ( http://cooperaciocatalana.gencat.cat/ca/inici ), i de Coordinadora d’ONG’s Solidàries de les comarques gironines i l’Alt Maresme (http://www.solidaries.org/ ).

Posted in Cooperació, Fundació Utopia, Utopia-BsF.

Tagged with .

Some HTML is OK

or, reply to this post via trackback.