Drets humans per a tothom i a tot arreu

El passat 04/12/17 Fundació Utopia-BsF, en el marc del projecte Nahual, va participar en l’acte de defensa i promoció dels DD.HH sota el lema de “Drets Humans per a tothom i a tot arreu“. Aquest acte celebrat a la Casa de Cultura de Girona, commemora l’aniversari de la signatura de la Declaració Universal dels Drets Humans aprovada el 10 de desembre de 1948.

L’Acte, que es va anomenar ‘SOS Democràcia’ va estar dirigit per Justícia i Pau amb el suport de la Coordinadora d’ONG/s Solidàries de les comarques gironines i l’Alt Maresme i amb el suport d’algunes entitats membre de la coordinadora realitzaren una conversa oberta amb Xavier Antich, professor de la Universitat de Girona, articulista del diari Ara i col·laborador del Racó de pensar, amb la participació de Laura Farnals del col·legi de periodistes de Girona, Mònica Terradellas de Voluntaris del Dret de Defensa, Lluís Puigdemont de l’Espai Antiracista Salt-Girona i una persona voluntària del CDR Girona-Salt.

Les nostres becades Nahuals 2017, prèviament a la xerrada, van dinamitzar una activitat lúdica a peu de carrer que consistia a posar en còdols drets humans que són vulnerats a tot el món i ubicar el còdol sobre el país en un mapa polític del món. Entre els drets humans més destacats trobem les vulneracions als drets civils i polítics i els drets socials.

Amb la col.laboració de: Ajuntament de Girona (https://www.girona.cat/ ), Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament (ACCD) ( http://cooperaciocatalana.gencat.cat/ca/inici ), Coordinadora d’ONG’s Solidàries de les comarques gironines i l’Alt Maresme (http://www.solidaries.org/ ).

Posted in Plataforma Educativa.

Some HTML is OK

or, reply to this post via trackback.