Pasar a contenido

El projecte ‘Infància en risc prevenció de la malnutrició infantil’ ja ha atès a 179 famílies de Guatemala

El projecte de Fundación Plataforma Educativa, Infància en risc: prevenció de la malnutrició infantil a Guatemala que va iniciar la seva execució el passat mes d’octubre ha atès a 115 famílies a les instal·lacions de l’Hospital Departamental de José Felipe Flores ubicat al Departament de Totonicapan, Guatemala.

Les famílies ateses han pogut assistir dins del mateix hospital a tallers impartits per una professional guatemalenca en relació a una alimentació saludable amb els recursos econòmics i alimentaris que tenen al seu abast.
Per tal d’arribar a un nombre més gran de gent, també realitzem tallers en matèria de nutrició, higiene i lactància materna pels municipis ubicats a Totonicapan. Concretament d’octubre a desembre de 2017 s’han impartit tallers als municipis de San Andrés Xecul, San Cristobal Totonicapán, i la capçalera municipal, atenent a un total de 64 famílies que veuen limitat el seu accés a la sanitat per falta de recursos econòmics o per les dificultats de transport.
Además, l’hospital ha vist incrementat l’equip mèdic i els aliments dels quals disposen per donar resposta a casos d’infants que presenten símptomes de malnutrició o, en el seu cas, desnutrició.

Fins a l’actualitat el projecte Infància en risc ha atès a 179 familias, i esperem arribar a 250 famílies d’escassos recursos i que es trobin en situació d’exclusió social.

Ser sociable, Compartir!

Publicado en Cooperación, participación, Plataforma Educativa, Utopía-BsF.

0 Respuestas

Manténgase en contacto con la conversación, suscribirse a la RSS feed para los comentarios de esta entrada.

Un proyecto de:
Forma parte de: