Infancia en riesgo: Prevenció de la malnutrició infantil

El projecte “Infancia en Riesgo: Prevenció de la malnutrició infantil” que desenvolupa a Guatemala Fundació Plataforma Educativa i que ha ates al Departament de Totonicapán 265 famílies de mares ateses a l’hospital i als municipis del departament.

Des d’octubre fins aquest mes de gener s’han impartit tallers de formació nutricional a mares dels municipis de San Cristobal, San Andres Xecul, San Bartolo Aguas Calientes, Momostenango, San Francisco el Alto i la capçalera departamental. El 60% de les mares ateses tenen edats entre els 17 i els 20 anys.
Com a part del projecte de “Infancia en riesgo: Prevenció de la malnutrició infantil” hem fet èmfasi durant els tallers impartits a les mares tant en hospital com en les comunitats de la importància que tenen els hàbits d’higiene personal, com a principals causants de malalties gastrointestinals en el departament, repercutint en la nutrició dels nens. A més, per complementar les nostres accions s’han lliurat uns 300 kgs. d’aliments nutricionals bàsics i substituts alimentaris a les famílies ateses.

YouTube Preview Image

Posted in Activitats Plataforma Educativa, Cooperació, Internacionalització, Plataforma Educativa.

Some HTML is OK

or, reply to this post via trackback.