Pasar a contenido

Infancia en riesgo: Prevenció de la malnutrició infantil

El proyecto “Infancia en Riesgo: Prevenció de la malnutrició infantil” que desenvolupa a Guatemala Fundación Plataforma Educativa i que ha ates al Departament de Totonicapán 265 famílies de mares ateses a l’hospital i als municipis del departament.

Des d’octubre fins aquest mes de gener s’han impartit tallers de formació nutricional a mares dels municipis de San Cristobal, San Andres Xecul, San Bartolo Aguas Calientes, Momostenango, San Francisco el Alto i la capçalera departamental. El 60% de les mares ateses tenen edats entre els 17 i els 20 años.
Com a part del projecte de “Infancia en riesgo: Prevenció de la malnutrició infantil” hem fet èmfasi durant els tallers impartits a les mares tant en hospital com en les comunitats de la importància que tenen els hàbits d’higiene personal, com a principals causants de malalties gastrointestinals en el departament, repercutint en la nutrició dels nens. Además, per complementar les nostres accions s’han lliurat NOS 300 kgs. d’aliments nutricionals bàsics i substituts alimentaris a les famílies ateses.

Imagen de previsualización de YouTube
Ser sociable, Compartir!

Publicado en Actividades Plataforma Educativa, Cooperación, Internacionalización, Plataforma Educativa.

0 Respuestas

Manténgase en contacto con la conversación, suscribirse a la RSS feed para los comentarios de esta entrada.

Un proyecto de:
Forma parte de: