Jornada avaluativa i cloenda d’EFCI Nahualá

El divendres 9 de febrer de l’any 2018, es va celebrar una jornada avaluativa del procés de formació rebut per 26 dones de diferents cantons del municipi de Nahualà, i la cloenda d’aquesta edició d’EFCI Nahualà que es du a terme amb la col·laboració de Fundació Utopia-Bsf.

Durant l’activitat les dones van dir sentir-se felices d’haver participat en les formacions perquè els va permetre reconèixer i vèncer la por a parlar en públic, a compartir els seus ideals i trobar en el grup de participants, més dones amb el desig de superar les barreres de la discriminació, la manca d’oportunitats, la violència i la pobresa de les que són víctimes. Van manifestar sentir-se orgulloses perquè tot i les càrregues familiars i l’oposició d’alguns esposos, (al principi dels tallers), van aconseguir culminar la formació amb èxit.

Va ser un moment extraordinari en veure l’alegria amb què els esposos i pares van acompanyar a les seves filles i les van felicitar per l’assoliment aconseguit. Reconeixent així, el valor que tenen les dones en la família i en la transformació de la societat.

L’ esdeveniment va ser amenitzat per un grup d’artistes de la marimba.

Edició finançada per l’Ajuntament d’Abrera i l’Ajuntament de Girona

Posted in Cooperació, efci dones, Internacionalització, Plataforma Educativa, Utopia-BsF.

Some HTML is OK

or, reply to this post via trackback.