Jornada avaluativa i cloenda d’EFCI Nahualá

El divendres 9 de febrer de l’any 2018, es va celebrar una jornada avaluativa del procés de formació rebut per 26 dones de diferents cantons del municipi de Nahualà, i la cloenda d’aquesta edició d’EFCI Nahualà que es du a terme amb la col·laboració de Fundació Utopia-Bsf.

Durant l’activitat les dones van dir sentir-se felices d’haver participat en les formacions perquè els va permetre reconèixer i vèncer la por a parlar en públic, a compartir els seus ideals i trobar en el grup de participants, més dones amb el desig de superar les barreres de la discriminació, la manca d’oportunitats, la violència i la pobresa de les que són víctimes. Van manifestar sentir-se orgulloses perquè tot i les càrregues familiars i l’oposició d’alguns esposos, (al principi dels tallers), van aconseguir culminar la formació amb èxit.

Va ser un moment extraordinari en veure l’alegria amb què els esposos i pares van acompanyar a les seves filles i les van felicitar per l’assoliment aconseguit. Reconeixent així, el valor que tenen les dones en la família i en la transformació de la societat.

L’ esdeveniment va ser amenitzat per un grup d’artistes de la marimba.

Edició finançada per l’Ajuntament de Girona.

Posted in Cooperació, efci dones, Internacionalització, Plataforma Educativa, Utopia-BsF.

Some HTML is OK

or, reply to this post via trackback.