Pasar a contenido

Cloenda del projecte “Infància en risc: Prevenció de la malnutrició Infantil”

El proyecto Yonfància en risc: prevenció de la malnutrició infantil a Guatemala ha finalitzat la seva segunda edición amb uns resultats molt encoratjadors.

En total s’han atès 389 familias residents al departament de Totonicapán, superant amb escreix l’objectiu d’atendre a 250 familias.

D’aquestes 389, 177 han estat ateses a diverses comunitats i municipis del departament (concretament a San Andrés Xecul, San Cristobal, San Bartolo, Momostenango, San Francisco el Alto, Santa Lucia la Reforma, Santa María Chiquimula i El municipi de Totonicapán, capçalera departamental). Cal esmentar que a les comunitats treballem amb “mares guies” i amb autoritats comunitàries, cosa que ha afavorit molt positivament el desenvolupament del projecte.
Así mismo, a l’Hospital Nacional José Felipe Flores de Totonicapán, entitat col·laboradora del projecte, s’han ates 212 familias, on la gran majoria eren mares d’entre 17 en 25 anys amb una mitjana que oscil·lava entre els 2 en 4 fills/es.

De los Fundación Plataforma Educativa volem agrair la col·laboració de l’Hospital de Totonicapán i el suport econòmic ofert per l’Ajuntament de Girona.

Ser sociable, Compartir!

Publicado en Cooperación, desenvolupament, Fundación Utopía, Utopía-BsF.

0 Respuestas

Manténgase en contacto con la conversación, suscribirse a la RSS feed para los comentarios de esta entrada.

Un proyecto de:
Forma parte de: