Xerrada debat sobre el projecte “Bicicletes per l’educació”

En el marc del projecte Bicicletes per l’educació Albert Rosa gerent i Arnau Taberner tècnic de la Fundació Utopia Bsf, van realitzar una xerrada debat en el centre cívic Creu de la mà de la ciutat de Figueres.

L’acte es va realitzar amb la voluntat de ser un intercanvi d’experiències de cooperació enriquidor per a la ciutat i, alhora, una acció de difusió del projecte que la Fundació Utopia BsF porta a terme. És a dir: l’entrega de bicicletes solidàries al Senegal per escurçar les llargues distàncies dels escolars respecte els seus centres educatius.

La xerrada va tenir com a punt culminant la connexió en directe amb Romà Boulé, director del projecte, des de la seva llar al Senegal. Així, Boulé va poder parlar cara a cara amb els veïns de Figueres, resolent els seus dubtes i compartint la seva inestimable experiència vivencial a la zona.

Bicicletes per a l’educació es complementa amb l’exposició “Amb ulls de palmarin” que podreu visitar fins a finals d’Abril al centre cívic Creu de la mà de Figueres.

Posted in Cooperació, desenvolupament, Fundació Utopia, Utopia-BsF.

Tagged with .

Some HTML is OK

or, reply to this post via trackback.