QUI SOM

Us donem la benvinguda al bloc del grup d’entitats de Plataforma Educativa. Aquesta pàgina web vol ser i és un espai d’informació, relació i interacció de i amb les entitats del nostre grup. És un espai on esperem que hi trobeu informació, actualitat i canals de participació per a la millora constant. Esperem que la navegació sigui àgil i el contingut atractiu i, com sempre, agrairem que ens feu arribar la vostra opinió i suggeriments per a la millora del nostre entorn web.

Plataforma Educativa és un grup de 10 entitats d’iniciativa social i econòmica amb prop de 500 professionals al servei de la integració social i la promoció econòmica.

Plataforma Educativa es posa al seu servei per millorar la seva competitivitat promovent la Innovació, la Qualitat i el foment de la Responsabilitat Social de la seva organització.

Podeu contactar amb nosaltres via correu electrònic a innova@plataformaeducativa.org

Plataforma Educativa té els seus orígens en l’Associació Plataforma Educativa 3 Esses. Som una entitat sense afany de lucre, que es dedica a l’activitat d’educació social des de 1994. Té afectat el seu patrimoni a la realització de fins d’interès general, en el camp de l’acció social vers persones principalment en risc d’exclusió i entitats anàlogues amb les quals poder desenvolupar treball conjunt.

L’any 2002, es pren la decisió de transformar l’associació en fundació, data a partir de la qual passa a estar dirigida per un patronat de 12 persones. Inscrita al Registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya amb el número 1790.

Com a ONGD, està inscrita en el Registre de l’Agència Española de Cooperación Internacional (AECI), en data 26 d’abril de 2006. I així mateix a l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament amb el número de registre 89 i en data 10 de juliol de 2006.

Some HTML is OK

or, reply to this post via trackback.