Pasar a contenido

Vine a la conferència del professor Yunus!

Yunus

El prof. Muhammad Yunus ens acompanyarà el proper 26 los genes a la presentació de les primeres accions impulsades per la Social Business City Barcelona. Ens complau comunicar-vos que el Prof. Yunus ja es troba en bon estat de salut i estarà a Barcelona compartint aprenentatges i coneixements entorn l’emprenedoria social i les empreses socials com a eina de transformació de les necessitats del territori.

Us convidem a reservar-vos el 26 el que los genes 2016 per a la Social Business City!

Us hi esperem a totes i a tots!

dades2

logoyunus2

Publicado en Plataforma Educativa, Fundación Gentis, Noticias Plataforma Educativa, Noticias Fundación Gentis, Internacionalización.

El grup Plataforma Educativa us desitja…

postalnadal_electronica

Aquest nadal #trenquemestereotips

En motiu de les festes nadalenques, des de l’Institut Català de les Dones (ICD) divulguen #trenquemestereotips, una actuació de sensibilització que convida a prendre consciència de la importància del temps de joc per educar els infants en els valors de l’equitat entre dones i homes.

La iniciativa consta de quatre imatges i un vídeo que representen combinacions de joguines, carregades d’estereotips de gènere, amb missatges que duen a reflexionar sobre la transformació i superació d’aquests estereotips. La divulgació es fa a través de les xarxes socials i convidem a tothom a que s’impliqui amb la no transmissió d’estereotips sexistes a través de les joguines i a mostrar creativament la seva adhesió a aquesta idea amb missatges i/o fotografies a facebook, gorjeo en instagram amb l’etiqueta #trenquemestereotips.

Esperamos que os guste, hi participeu i ens ajudeu a divulgar-ho!

trenquemestereotips

Jornada d’Intercanvi i Formació en Cooperació de l’ACC

Hoy, 10 de diciembre, más de 60 representants d’organismes públics catalans i d’organitzacions del Tercer Sector assisteixen a una trobada d’intercanvi i formació convocada per l’Agència Catalana de Cooperació.
L’objectiu d’aquesta reunió és crear una plataforma catalana de coneixement i recerca de sinèrgies entre el sector públic internacional i el tercer sector no lucratiu per accedir a fons de la Unió Europea en matèria de cooperació per al desenvolupament.

Plataforma Educativa ha tingut una participació activa en aquesta trobada, amb la presentació per part de la Raquel Sabater, coordinadora de tècnica de cooperació, de tasca que realitza la nostra entitat des de fa 10 anys en matèria de projectes de millora de les condicions de vida, especialment dels joves i les dones, tant a CentreAmèrica com al Nord d’Àfrica.

De la jornada d’intercanvi es preten concloure amb la creació d’un grup de treball que analitzi i promogui oportunitats conjuntes per tal de ser un país, Catalunya, que com a membre de la Unió Europea, aporti el seu gra de sorra per a construïr un món més sostenible i just.
Catalunya i les seves entitats i organismes públics tenen molt per oferir en assistències tècniques i recolzament a governs de diferents països que volen promoure l’estat del benestar i millorar les condicions de vida de la població més empobrida.

cooperacio_PE

2n Seminari d’Innovació Social d’ECAS

El dimarts dia 12 el que los genes 9 a 14h tindrà lloc el II Seminari d’Innovació Social organitzat conjuntament per ECAS i l’Ajuntament de Barcelona, en què es presentaran i debatran experiències internacionals de treball en xarxa en els àmbits de l’educació, la pobresa energètica, l’habitatge i la inserció sociolaboral.

La jornada comptarà amb la participació de representants de l’Escola de Segona Oportunitat de Marsella (Francia), Energiesnoeiers (Holanda), Y Säätiö Foundation (Finlandia), Projecte IDA (Alemanya) en Esfrog (Noruega), l’Ajuntament de Barcelona i de Plataforma Educativa, amb la intervenció del Director Executiu, Josep Vidal.

Des d’avui ja teniu la inscripció oberta i us podeu inscriure a formulari online.
Si voleu saber-ne més podeu consultar el Programa en PDF

Innovaciosocial