Pasar a contenido

La Duna celebra su primer aniversario

Mostra de capgrossos i manualitats pets per La Duna.

El passat 18 de marzo es va complir el primer aniversari del Centre Residencial La Duna i ho vàrem celebrar amb una Jornada de Portes Obertes per donar a conèixer també la resta d’activitats de les diverses entitats del grup Plataforma Educativa.

Aquesta jornada va comptar amb:

• exposició de fotos
  • exposició de manualitats i caps grossos fets a La Duna
  • projecció del documental Deltebre Dansa
  • projecció del reportatge del PQPI

També hi vam poder trobar productes de l’Agroduna, un projecte compartit entre Género, Astros, Amunt.Ebre i La Duna, que va presentar productes de l’hort, tast de melmelades, exposició d’un petit hivernacle d’ús urbà, exposició d’una compostadora i la primera passa de l’arròs Simul.

A aquesta jornada festiva vàrem rebre la visita d’estudiants, professors de l’IES Montsià, veïns i familiars

Moltes gràcies a tots!

Productes de l'hort de La Duna!

Productes de l’hort de La Duna!

Publicado en Acción Social Integral, Actividades, Actividades Acción Social Tierras del Ebro, Actividades Arriba Ebro, Actividades Fundación Astros, Actividades Fundación Gentis, Amunt Ebre, Fundación Astros, Fundación Gentis, Noticias, Noticias Acción Social Integral, Noticias Arriba Ebro, Noticias Fundación Astros, Noticias Fundación Gentis.

Marcados con la etiqueta , , , .

Presentación de Simul, la primera marca de arroz social y ecológico de las Tierras del Ebro

Simul_AmuntEbre

Amunt.Ebre, Empresa d’Inserció farà el proper Lunes 14 d'abril la presentació de Simul, la primera marca d’arròs social i ecològic a Terres de l'Ebre.

L’acte de presentació anirà a càrrec de la gerent d’Amunt.Ebre, Marta Cid, i tindrà lloc a la Sala Valentí Faura de la Cambra de Comerç de Tortosa. La presentació serà a les 10.30 horas i en acabar l’acte s’atendrà als mitjans de comunicació.

El gra d’arròs Simul és un projecte conjunt per a la creació d’una marca de qualitat que garanteix la inserción laboral de persones amb risc d’exclusió social. Està situada al Delta de l’Ebre i és la primera marca agrosocial de les Terres de l’Ebre per esdevenir un territori socialment responsable. Simul té la certificació del Consell Català de la Producció Agrària Ecològica i és membre de la Denominació d’Origen Protegida Delta de l’Ebre.

A l’acte de presentació també hi assistiran el director general d’Economia Social i Cooperativa, els presidents d’Arrossaires del Delta de l’Ebre i la Càmara Arrossera del Montsià, la gerent de La Barraca d’En Salvadó i la vicepresidenta del Consell Català de la Producció Agrària Ecològica.

Simul és una marca de calidad, amb un disseny innovador que reflexa la voluntat de treballar amb idees noves i consolidar-la com un referent d’agricultura social d’un territori que s’ha de repensar per trobar estratègies que donin resposta a la greu situació actual.

Simul_Arros

Publicado en Actividades, Actividades Arriba Ebro, Amunt Ebre, Noticias, Noticias Arriba Ebro, Plataforma Educativa.

Marcados con la etiqueta , , , , .

Últimos días para hacer realidad Can Moragues!

can_moragues_blatQueden pocs dies per fer realitat el projecte de la Fundació Emys i la Fundación Astros: Can Moragues!

El projecte de Can Moragues y las Naciones Unidas obrador ecològic de productes de proximitat que conserve la naturaleza y ayude a las personas más desfavorecidas de nuestro territorio.

El projecte consisteix en la restauración d’una masia antiga (Can Moragues) per la creació d’un obrador ecológico el productos de proximidad amb valor afegit social i ambiental.

L’obrador compta amb 3 espais: una cuina industrial, una magatzem i unes oficines per tal que l’equip pugui treballar en condicions i ajudar ja des del 2014 una 3 persones de col·lectius desafavorits de forma permanent.

Ara aquest aquest projecte necessita una darrera empenta!

Puede ayudarles haciendo difusión de este proyecto y, uno desea y puede, hacer una aportación desde 5 EUR! Por poquito que puso, tendrá un retorno y un reconocimiento!

Si necesita más información del proyecto y hacer una aportación clique aquí.

Publicado en Actividades, Actividades Fundación Astros, Fundación Astros, Noticias, Noticias Fundación Astros.

Marcados con la etiqueta , , , , , , , , .

V intercambio de profesionales de FEPA y FEIAB: “creando el mañana”

Cartell de la jornada "Creant Demà"

Cartell de la jornadaCreant Demà

El Federación de Entidades con Proyectos y Pisos Asistidos (FEPA) i la Federació d’Entitats d’Atenció a la Infància i Adolescència Balear (FEIAB) organitzen el V intercambio de profesionales de FEPA y FEIAB: “creando el mañana”. que es celebrarà a Mallorca los próximos 15 en 16 de mayo el 2014.

Entre d’altres temes a les jornades es parlarà de la inserción laboral com a eix d’emancipació dels joves, d’oci i lleure, educació i emocions, hi haurà espai per a lintercambio de experiencias i es visionarà el documentalCorredores de Fondo“. Consulteu i descarregueu-vos el programa.

Podeu formalitzar la inscripció clicant aquí.

El Fundación Resilis, del Plataforma Educativa, es miembro de la FEPA.

Publicado en Actividades, Actividades Fundación Resilis, Fundación Resilis, Noticias, Noticias Fundación Resilis, Plataforma Educativa.

Marcados con la etiqueta , , , .

Forma parte de: