Pasar a contenido

Comença el ‘Cicle Tribuna FEDAIA’ amb el seminari sobre el canvi de model en l’atenció a la infància en risc’

FEDAIA

Mañana, dimarts dia 17 los genes, de 9h a 13h, el Palau Macaya acollirà el primer dels 4 seminaris que organitza la FEDAIA sota el títol ‘Cicle Tribuna FEDAIA’ i que tenen com a objectiu de compartir un procés d’anàlisis, de debat i de reflexió per tal de crear un model d’atenció integral que garanteixi la protecció del drets de tots els nostres infants.

Aquesta primera jornada està enfocada en”el canvi de model en l’atenció a la infància en risc: Transició d’un model d’atenció institucional a un model comunitari”. Les persones que assisteixin a aquest primer Seminari faran un recorregut on es posarà de manifest com ha estat l’evolució del sector, de la normativa, de les entitats i dels professionals. Además, també es farà una mida comparativa del tema en altres països Europeus.

L’acte l’obrirà Ricard Calvo, el director de la DGAIA (Dirección General de Atención a la Infancia y Adolescencia); Conxi Martinez, presidenta de FEDAIA i David Astiz, president de FICE España (Federación Internacional de Comunidades Educativas). Además, els altres col·loquis els duran a terme Cristian Ojanguren, miembro FiCE Espanya i KaterinaNanou, el Euro Niño.

Us podeu inscriure a: http://www.fedaiaopeningdoors.org/#cicle-tribuna-fedaia
Descarrega el programa del seminari aquí.

Además, podeu agendar-vos les dates dels següents seminaris:

• SEMINARI 2. “Evolució en el modeld’atenció a la infància en risc: transició del modeld’atenció institucional a comunitari. Marc teòric de referència a Europa”. 14 de febrero del 2017 el 9:00 a13:00h.
  • SEMINARI 3. “Ètica i marc legal en el marcd’unnoumodeld’atenció a la infància en risc”. 14 de marzo del 2017 el 9:00 una 13:00h.
  • SEMINARI 4. “Reflexions sobre el modeld’atenció a la infància en risc. Cal un canvi de model? Bonespràctiques. 17 de mayo del 2017 el 9:00 una 13:00h.

Publicado en Fundación Resilis, Actividades Fundación Resilis, Noticias.

Marcados con la etiqueta , , , .

El projecte Bicicletes per a l’Educació al Senegal de Fundació Utopia-BsF, rep un dels “Premis Córrer per Compromís” de l’Ajuntament de Barcelona

20161228_190030

Fundación Utopía-BsF ha acabat l’any de la millor manera possible, rebent un dels Premis Córrer per Compromís de l’Ajuntament de Barcelona! L’equip que forma l’entitat va anar a recollir el guardó el passat 27 de desembre al Museu Olímpic de Barcelona. L’encarregat de recollir el premi de mans de David Escudé -Comissionat d’Esports de l’Ajuntament de Barcelona- va ser el responsable sobre el terreny del projecte “Bicicletes per a l’Educació al Senegal” Romà Boulé.Aquest projecte ha estat premiat per ser una iniciativa de foment de l’educació i la mobilitat infantil i juvenil a la localitat de Palmarin (Senegal) a través de l’entrega de bicicletes als alumnes de les escoles d’educació primària i secundària de la zona.

20161228_190511

Los premios “Córrer per Compromís” van néixer l’any 2015 per premiar el treball de les entitats i la seva contribució en la millora de la qualitat de vida de les persones a través de l’esport i el desenvolupament esportiu. Vez, els premis també tenen en compte aspectes com l’originalitat, la innovació, la intenció i la coherència de cada projecte.

Este año, els guardons han comptat amb una dotació major que la del 2015, augmentant fins als 150.000 EUR, dels quals el projecte de la Fundació Utopia-BsF en rebrà 16.500, uns diners que serviran per poder continuar facilitat l’escolarització dels estudiants de Palmarin.

Podeu trobar la llista d’altres entitats guardonades al següent enlace.

Moltes felicitats de part de tot el grup Plataforma Educativa!

Publicado en Fundación Utopía, Actividades Fundación Utopía, Noticias Fundación Utopía, Cooperación, Utopía-BsF.

Marcados con la etiqueta , , , , , .

Vídeo recull EFCI Nahualá

YouTube Preview Image

Publicado en Plataforma Educativa, Actividades, Fundación Utopía, Noticias, Noticias Plataforma Educativa, Cooperación, Utopía-BsF, EFCI Dones, Nahual.

El projecte Bicicletes per a l’Educació al Senegal de Fundació Utopia-BsF, guanyadora d’un dels “Premis Córrer per Compromís” de l’Ajuntament de Barcelona

Un Plataforma Educativa estem molt contents d’anunciar-vos que la Fundación Utopía-BsF ha estat guardonada amb un dels 17 “Premis Córrer per Compromís” de l’Ajuntament de Barcelona, els quals s’entregaran aquest dimecres 28 de diciembre a las 18:30h al Museu Olímpic de Barcelona. Aquesta entitat ha estat una de les 17 premiades d’entre les 32 candidatures presentades pels premis d’enguany. El premi, que recollirà el responsable del projecte sobre el terreny Romà Boulé en nom de la Fundació,ha sido atorgat pel projecte “Bicicletes per a l’Educació al Senegal, una iniciativa de foment de l’educació i la mobilitat infantil i juvenil a la localitat de Palmarin (Senegal) a través de l’entrega de bicicletes als alumnes de l’escoles d’educació primària i secundària de la zona.

banner

Este año, els guardons han comptat amb una dotació major que la del 2015, augmentant fins als 150.000 EUR, dels quals el projecte de la Fundació Utopia-BsF en rebrà 16.500. Aquesta xifra s’ha aconseguit gràcies a les inscripcions de la Cursa de la Mercè 2016, de Mitja Marató de Barcelona i de Marató de Barcelona. Els fons rebuts serviran per a poder continuar amb aquesta acció i poder entregar bicicletes a més estudiants senegalesos que necessiten un mitjà de transport per poder continuar els seus estudis.

Moltes felicitats a l’equip de Fundació Utopia-BsF!!

Publicado en Plataforma Educativa, Fundación Utopía, Actividades Fundación Utopía, Noticias, Noticias Fundación Utopía, Utopía-BsF, Bicicletas sin Fronteras.

Marcados con la etiqueta , , , , , .

Una festa increïble amb la millor companyia possible!

Este 23 de desembre hem viscut un gran dia a les nostres oficines del carrer Garrotxa de Plataforma Educativa i és que, com sabeu, que celebrar l’acte entrega dels premis del Concurs de Dibuix i el Concurs de Fotografia!

P1000532

Cada vegada hi ha més nivell i les obres que presenten les persones usuàries són increïbles, així que no va ser fàcil pel jurat escollir els 3 premis i els 4 accèssits del concurs de dibuix d’enguany. Finalmente, el dia 23 vam desvetllar la intriga i el primer premi se’l va endur la S.A. , del CO Girona de la Fundación Astros; el segon va ser per la M.A. del CRAE Salt de la Fundació Resilis; i el tercer per en P.F. del STO de Santa Coloma de Farners, també de la Fundación Astros. Els artistes premiats amb els accèssits van ser en O.C. del CA Mas Garriga, per la A. del CRAE Sobrequés i per l’I. del CRAE l’Espurna, tots tres de la Fundació Resilis; en, l’últim per la A. de la residencia Can Font de la Fundación Astros.

premiatsdibuix

I això no s’acaba aquí, perquè aquest any hem començat amb un gran èxit el 1r Concurs de Fotografia de Plataforma Educativa. Les obres guanyadores van impressionar el jurat per la seva originalitat i, sobre todo, pel missatge que volien transmetre. El primer premi se’l va endur l’obra titulada “Amor” i el segon, per la fotografia que fa honor als “Detectius”, totes dues d’usuaris del CRAE l’Espurna. El 3r premi va ser per la Maite, de la Fundació Gentis PO Montblanc, qui va presentar la fotografia titulada “Els Avis”.

fotografia

L’acte no podia acabar de la millor manera possible, ja que els convidats van poder gaudir d’un bon pica-pica i es van endur una bossa de l’entitat carregada de coses com a present per haver participat en els concursos. Además, les persones usuàries van repartir felicitacions de Nadal a les persones de les oficines, cosa que va fer molt contenta a la gent.

Este 23 de desembre va ser un gran dia per encetar de la millor manera aquestes festes de Nadal.

Moltíssimes gràcies a tothom per haver-hi participat!

Us desitgem felices festes i un bon any 2017!

Publicado en Plataforma Educativa, Noticias, Actividades Plataforma Educativa.

Marcados con la etiqueta , , , , .

Forma parte de: