Pasar a contenido

S’obren les inscripcions de les XIII Jornades FEPA

Ja estan obertes les inscripcions de les XIII Jornades FEPA que se celebraran els propers dies 8 en 9 de juny a la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona. A més del contingut acadèmic i formatiu, les jornades també volen facilitar espais de relació entre els assistents amb l’objectiu de fomentar la cohesió i l’intercanvi d’experiències des d’espais no dirigits.

És per aquest motiu que han organitzat l’acte de celebració del divuitè aniversari de la federació que tindrà lloc el mateix dijous 8 de juny ha 21:30h a la Sala B del Luz de Gas. Aquest any han donat valor als joves i les joves anomenant les jornades “Joves i participació”, de manera que seran protagonistes en diferents espais que s’han preparat durant aquest dia. Además, com a novetat, aquest any també han facilitat la inscripció de joves extutelats/des a preus molt reduïts.

Dos enllaços d’interès:

7ee72831-41bd-433e-84ee-3f473344592b

Publicado en Noticias.

Marcados con la etiqueta , , .

Vine a la XVII Fira d’Entitats de Voluntariat de Girona el pròxim dia 22 d'abril

El Federación Catalana de Voluntariado Social, juntament amb el Festival Strenes, organitza la XVII Fira d’Entitats de Voluntariat de Girona el proper 22 abril del inicio de la 17h a Plaça Catalunya per mostrar a la població gironina l’activitat que desenvolupen les entitats de voluntariat de la zona. Este año,hi haurà un total de 40 entidades, entre elles Fundación Utopía- BsF, que exposaran la seva tasca en el tercer sector i tindran l’oportunitat d’explicar a la gent tot el que necessiten saber per si volen convertir-se en voluntaris. Además, les entitats seran les encarregades de realitzar diferents tallers de sensibilització i d’oci per tal d’amenitzar la jornada.
Abans que obrin les paradetes, la Federació ha organitzat una cercavila a les 16:30h amb els “Gegants de Riudarenes” que sortiran des de la mateixa Plaça Catalunya, desfilaran fins al punt de trobada que es troba a Rambla Catalunya i tornaran al punt inicial. Además, aquella mateixa tarda començaran els concerts programats pel Festival: Marion Harper (19.00 h), Dr.. Calypso (22.00 h) i Buhos (00.00 h). Durant els concerts es vendrà el“Got del voluntariat” al preu de 1€ i els diners recollits es destinarà al “Premi Strenes”, una modalitat que atorga la recaptació a una entitat social que presenti el seu projecte a la convocatòria Premis Nit del Voluntariat 2017 del pròxim 24 De noviembre.

Firas entitats Girona 3No se lo pierda!

Publicado en Plataforma Educativa.

Marcados con la etiqueta , , , , .

Cristóbal Colón escollit guanyador en Corresponsabilitat Ciutadana dels Premis Acció Social ’17

Fundación Plataforma Educativa farà entrega dels Premis Acció Social Maria Figueras i Mercè Bañeras el dia 21 d’abril a les 12h al CaixaForum de Girona, dels guardons de les tres categories que els fromen, Innovació Social, Emprenedoria Social en Corresponsabilidad Ciudadana. Totes elles donen reconeixement a projectes i persones que han presentat entitats i organitzacions del tercer sector que han destacat per presentar accions que ajuden a persones amb risc d’exclusió social a Catalunya.

El director de La Fageda, Cristòbal Colón, ha estat el candidat escollit pel jurat per ser guardonat amb la categoria de Corresponsabilidad Ciudadana.

cristobal_colon_fageda

La categoria en qüestió, vol donar reconeixement a persones que han dedicat o estan dedicant gran part de la seva vida professional i personal en realitzar accions que milloren notablement el benestar social de persones residents a Catalunya. En El caso Cristòbal Colón és conegut per haver fundat La Fageda, una organització de caràcter social que es dedica, fonamentalment, a produir diferents productes derivats dels làctics (iogurts, gelats, etc) amb treballadors que pateixen risc d’exclusió social a causa de les seves característiques psicològiques. El director va començar aquesta idea amb la certesa que, oferint un espai de treball digne a les persones amb diversitat funcional ajudaria en el seu benestar social i, además, en la seva estabilitat emocional i social.

Durant l’acte del dia 21 es faran públics els guanyadors de les altres dues categories, Innovació Social i Emprenedoria Social. L’acte estarà dirigit pel director de Fundació Plataforma Educativa, Jordi Pascual, i també servirà per presentar el nou llibre de l’entitat, “Mirant cap a Europa. Formant part de projectes europeus” i comptarà amb una actuació musical final.

Día: Viernes, 21 d'abril de 2017

Tiempo:12:00h

Lugar: CaixaForum de Girona, a l’edifici de la Fontana d’Or

(C/ Ciutadans, 19, 17004 Girona)

Publicado en Plataforma Educativa, Noticias, Noticias Plataforma Educativa.

Marcados con la etiqueta , , , .

El jurat dels Premis Acció Social ja ha escollit els guanyadors

Després de recollir i validar tots els projectes presentats, el dia 10 d’abril el jurat dels Premis Acció Social Maria Figueras i Mercè Bañeras es va reunir per valorar-los i escollir les propostes guanyadores d’aquesta 5a edició.

Jurat-Premis Accio Social - 2017-v4

El jurat estava format per la Presidenta de Fundación Plataforma Educativa, Anna Sunyer; Roger Casero; Maria Figueras i Mercè Bañeras; Ma. Eugènia Sala, Tècnica servei coordinació Generalitat Girona; Esther Ferrero, agent de desenvolupament local de l’Ajuntament de Sarrià de Ter i col·laboradora de l’Ateneu Cooperatiu Terres Gironines amb l’Agrupació ACGI en; Raquel Sabater, Directora tècnica de Plataforma Educativa.

Tots ells han hagut d’escollir 3 guanyadors entre les 60 candidatures rebudes. Como cada año, els projectes que s’han presentat han demostrat la capacitat del tercer sector de mobilitzar-se i crear accions que donen resposta a necessitats d’una gran varietat de col·lectius a Catalunya, passant per infants, jóvenes, persones immigrades o persones que es troben a l’atur.

Esta semana, es farà públic la persona guardonada de la categoria Corresponsabilitat Ciutadana, i els projectes guanyadors de les altres dues categories, es sabran el divendres dia 21 d’abril a les 12h, durant l’Acte d’entrega de premis que es celebrarà al CaixaForum de Girona. A més de l’entrega de premis, l’acte servirà per presentar la nova publicació de la Fundació Plataforma Educativa:“Mirant Cap a Europa. Formant part de projectes europeus”escrit per Daniel Fierro, professional del sector social, on es presenta l’experiència en els projectes europeus on ha participat Plataforma Educativa. Finalmente, es clourà l’entrega de premis amb una actuació musical i amb un piscolabis.

Publicado en Plataforma Educativa, Noticias, Noticias Plataforma Educativa.

Marcados con la etiqueta , , , .

Can Font participa al MIC 2017

Entre el 14 i el 16 d'abril es celebra a les comarcas de Girona el Torneig internacional de futbol base MIC 2017. L’equip de futbol de Residència Can Font deFundación Astros participa, sin ningún més, a la nova edició del MIC Integra, una categoria que inclou equips formats per jugadors amb diversitat funcional.
Tots els equips de la categoria Integra disputaran el torneig durant tot el dia de demà, día 14, a l’estadi del Girona F.C.

Horaris dels partits classificatoris de l’equip Fundació Astres Can Font:
11:30h Units Terres de l’Ebre – Fundació Astres Can Font
12:30h Fundació Astres Can Font – Penya Social FC BarcelonaA partir de les 16h començaran els partits de quarts de final.
Més informació aquí.

Publicado en Plataforma Educativa, Fundación Astros, Actividades Fundación Astros.

Marcados con la etiqueta , , , , .

Forma parte de: